استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز بسیج رسانه

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز بسیج رسانه

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز بسیج رسانه

 پیام استاندار ایلام به مناسبت روز بسیج رسانه

🔸 استاندار ایلام به مناسبت ۲۱ دی‌ماه سالگرد شهادت اسوه‌ی برجسته‌ی عرصه‌ی رسانه، خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه پیام تبریک صادر کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 ۲۱ دی‌ماه سال‌روز شهادت خبرنگار شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر در عملیات کربلای ۵ و نیز سال‌روز تشکیل سازمان بسیج رسانه است که نشان‌گر نقش خطیر بسیج به‌ویژه بسیج رسانه در میدان‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و درک این مهم که حضور بسیج در بخش‌های مختلف تا چه اندازه با اهمیت و موثر است.

 خبرنگاران طلایه‌داران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و در تمامی امور و صحنه‌ها نقشی ارزشمند دارند. امروز رسالت خطیر رسانه در جهاد تبیین و نیز نقش جهادی و انقلابی آن در معرفی دستاوردهای نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب بسیار مهم و تعیین کننده است.

اینجانب ضمن تاکید بر آگاهی‌بخشی و تبیین مسائل جامعه به عنوان فرمایش مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر جهاد تبیین، از همراهی و همدلی و تلاش‌های صمیمانه‌ی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران بسیجی و بی‌ادعا سپاسگزارم و توفیق خدمت بیش از پیش به نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است