استانداری ایلام

دکتر بهرام‌نیا:

قدردانی استاندار ایلام از مدیرانی که نسبت به زیباسازی سیمای ادارات تحت مدیریت خود اقدام کردند

قدردانی استاندار ایلام از مدیرانی که نسبت به زیباسازی سیمای ادارات تحت مدیریت خود اقدام کردند

 قدردانی استاندار ایلام از مدیرانی که نسبت به زیباسازی سیمای ادارات تحت مدیریت خود اقدام کردند 

دکتر بهرام‌نیا:
✔️از مدیرانی که نسبت به زیباسازی و مناسب‌سازی ادارات تحت مدیریت خود اقدام کردند قدردانی می‌شود/ دستگاه‌های اجرایی که نسبت به زیباسازی ادارات اقدام نکردند در اسرع‌وقت اقدام کنند/ سیمای ادارات استان باید متناسب با شأن و منزلت ارباب‌رجوع و کارکنان باشد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۳ دی‌ماه  در نشست هماهنگی ایجاد بازارچه‌ها در ورودی شهرهای استان در بخش سوم سخنان خود با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی که نسبت به زیباسازی سیمای بیرونی و داخلی دستگاه‌های تحت مدیریت خود اقدام کردند، گفت: زیباسازی سیما و منظر ادارات بسیار مهم است و فرمانداران و مدیران باید توجه جدی به سیما و منظر ادارات چه در درون ادارات و چه بیرون ادارات داشته باشند که در صورت تحقق آن رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نهضت زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ادارات در استان آغاز شده است، افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این راستا اقدام کردند، قدردانی می‌کنیم و اداراتی هم که تاکنون در این راستا اقدام نکردند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به زیباسازی سردرب ادارات تحت مدیریت اقدام نمایند. همچنین دستگاه‌های اجرایی که این عملیات را آغاز کردند عملیات زیباسازی سیمای بیرونی و درونی شهر را تسریع دهند. که در راستا تا جایی که ممکن است و مرتبط با شهرداری است شهرداری هم کمک خواهد کرد. 

استاندار ایلام در ادامه با تأکید بر زیباسازی شهری و مبلمان شهری به شهردار ایلام نیز تاکید کرد: نسبت به فراهم کردن فضای مفرح و شاد اقدام کند. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: جمع‌آوری بنرهای مربوط به ترحیم در داخل معابر عمومی که جزو حقوق شهروندی است و همچنین تابلوهایی اضافی از  اقدامات خوب شهرداری ایلام است که باید استمرار داشته باشد.   

وی عنوان کرد: سیمای و منظر ادارات و ترافیک بر روح و روان مردم بسیار تاثیرگذار است بنابراین با زیباسازی نمای شهری و نمای ادارات می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشیم.

🗓 شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است