استانداری ایلام

استاندار ایلام

روابط‌عمومی‌های برتر در «انعکاس دستاوردهای دولت» و «انتخابات» معرفی می‌شوند/ روابط‌عمومی‌ها در ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرین باشند

روابط‌عمومی‌های برتر در «انعکاس دستاوردهای دولت» و «انتخابات» معرفی می‌شوند/ روابط‌عمومی‌ها در ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرین باشند

استاندار ایلام:
✔️روابط‌عمومی‌های برتر در «انعکاس دستاوردهای دولت» و «انتخابات» معرفی می‌شوند/ روابط‌عمومی‌ها در ترغیب مردم برای حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرین باشند/ مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب می‌کنند/ ایلام از استان‌های پیشتاز در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است 

(بخش دوم) 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در نشست با مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌ها در بخش دوم سخنان خود گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری استانداری و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روابط‌عمومی‌های برتر در انعکاس دستاوردهای دولت و انتخابات تا قبل از سال‌جاری( نیمه‌ی دوم‌اسفندماه) معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر این مطلب که روابط‌عمومی‌ها در ترغیب مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند، گفت: با تلاش روابط‌عمومی و رسانه‌ها، مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: انتخابات برای نظام  بسیار مهم است. تمام ساز و کارها و برنامه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم در همه‌ی ابعاد و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است.

استاندار ایلام عنوان کرد: در انتخابات باید فضای رقابتی ایجاد شود که این مهم صورت گرفته و زیرساخت‌های لازم فراهم شده  است که انتخاباتی باشکوه و در حد شأن نظام برگزار شود.


نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: در انتخابات پیش‌رو با حضور حداکثری مردم، آخرین امید دشمنان نیز با شکست مواجه می‌شود و بار دیگر مردم هم‌چون گذشته، خلق حماسه می‌کنند.

وی با بیان این‌که دشمن با حربه‌های گوناگون درصدد کمرنگ‌کردن مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: قدرت نرم هر کشوری مشارکت و حضور مردم در انتخابات است و ما همواره اثبات کرده‌ایم که پشتیبان نظام و ولایت هستیم.


استاندار ایلام گفت: پرتاب سه ماهواره، آخرین هنرنمایی قدرت انقلاب اسلامی بود که در موقعیت مدار قرار گرفتند که جزو افتخارات نظام است. روابط‌عمومی‌ها باید در عرصه‌ی آگاه‌سازی مردم فعال باشند و با روشن‌گری و پر رنگ کردن صحنه‌ی انتخابات برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تلاش کنند.

وی به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم‌رهبری فرمودند« هرکسی در هر جایی زبان گویا، اثرگذار و مخاطبی دارد، باید با معرفت‌افزایی، مردم را به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها فرا خواند».


دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور حضور در انتخابات را وظیفه و هم حقّ مردم دانستند و گفتند:«حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند».


🗓سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@IlamProvince_news
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است