استانداری ایلام

⭕️مشاور استاندار ایلام:

✔️حضور جوانان بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید

✔️حضور جوانان بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید

📸استمرار سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان در شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی 

⭕️مشاور استاندار ایلام: 
✔️حضور جوانان بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در ادامه سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان در شهرستان‌ها، نشست هم‌اندیشی مشاور استاندار ایلام با جوانان شهرستان‌ هلیلان و ملکشاهی با هدف بهره‌گیری از ایده‌ها و نکته نظرات جوانان، روزهای نهم و ۱۰ بهمن ماه در محل سالن جلسات فرمانداری‌های هلیلان و ملکشاهی برگزار شد.

مرتضی سبزی، مشاور استاندار ایلام در امور جوانان در این دیدارها گفت: فراهم کردن محیطی صمیمی در قالب نشست‌های هم‌اندیشی برای گفتگو با نوجوانان و جوانان، برای مسئولان راهگشا خواهد بود و در برنامه‌ریزی‌ها، پیشنهادات و راهکارهای جوانان مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان همواره با شور و نشاط اجتماعی در آزمون‌های بزرگ ملی نقش موثری ایفا كرده‌اند، به موضوع انتخابات اشاره و اظهار کرد: حضور جوانان در انتخابات قطعا برای جامعه امیدبخش و الگو خواهد بود و موجب برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط می‎‌شود.

لازم به ذکر است، در این نشست صمیمی که با حضور فرمانداران هلیلان و ملکشاهی و جمعی از نخبگان جوان هر شهرستان برگزار شد، در خصوص راهکارهای جلب مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

🗓 سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است