استانداری ایلام

استاندار ایلام

نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی برافراشته شدن علم مبارزه با ظلم و تبعیض توسط امام راحل در سال ۱۳۴۲ بود/ نتیجه‌ی مبارزه‌ی امام خمینی(ره) وقوع دهه‌ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بود

نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی برافراشته شدن علم مبارزه با ظلم و تبعیض توسط امام راحل در سال ۱۳۴۲ بود/ نتیجه‌ی مبارزه‌ی امام خمینی(ره) وقوع دهه‌ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بود

استاندار ایلام:
✔️نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی برافراشته شدن علم مبارزه با ظلم و تبعیض توسط امام راحل در سال ۱۳۴۲ بود/ نتیجه‌ی مبارزه‌ی امام خمینی(ره) وقوع دهه‌ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بود/ جنگ ترکیبی و ادراکی آخرین حربه جبهه‌ی استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است/ برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله‌ی نظام شاهنشاهی مصداق بارز شکاف طبقاتی و تبعیض بود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه آقاحسین‌ابن‌علی(ع) شهر ایلام، گفت: در زمانی که ظلم، بی‌عدالتی و تبعیض در جامعه حاکم بود امام خمینی(ره) با توکل بر خداوند متعال در سال ۴۲ در مقابله با ظلم و ستم به‌پاخاست.

وی در ادامه افزود: نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی برافراشته شدن علم مبارزه با ظلم و تبعیض توسط امام خمینی(ره) در سال ۴۲ بود. در واقع نتیجه‌ی مبارزه‌ی امام خمینی(ره) وقوع دهه‌ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب در خصوص دهه‌ی فجر، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند«دهه‌‌ی فجر، آن آیینه‌‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌ها و قرون تاریک، باید می‌نشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم».

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: در طول بیش از چهار دهه‌ از عمر نظام اسلامی، علی‌رغم تحریم‌ها، جنگ‌ها، تهدیدها و مشکلات داخلی، به فضل خدا هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم. از جمله مصادیق و نمونه‌های پیشرفت، پرتاب سه ماهواره طی روزهای اخیر بود که در مدار قرار گرفت و امروز در مقایسه‌ی جهانی جزو هشت کشور دبرتر دنیا در حوزه‌ی پرتاب ماهواره به مدار هستیم.

وی با اشاره به جشن‌های ۲۵۰۰ ساله‌ی نظام شاهنشاهی، گفت: یکی از مصادیق ظلم، جور و شکاف طبقاتی حاکمیت بر مردم، برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله‌ی حکومت شاهنشاهی بود که  که ۷۰ کشور دنیا به این جشن دعوت بودند که درآمد ارزی حاصل از فروش نفت صرف برگزاری این جشن‌ها می‌شد در حالی‌که مردم از درآمدهای ملی بی‌نصیب بودند.

استاندار ایلام یادآور شد: در ایام برگزاری جشن‌های  ۲۵۰۰ ساله‌ی نظام شاهنشاهی، درآمد ارزی ناشی از فروش نفت هزینه‌ی برپایی این جشن‌ها می‌شد.

🗓چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است