استانداری ایلام

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر

انقلاب اسلامی مظهر امید مستضعفان جهان در برابر طاغوت زمانه است

انقلاب اسلامی مظهر امید مستضعفان جهان در برابر طاغوت زمانه است

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر

استاندار ایلام:
✅ انقلاب اسلامی مظهر امید مستضعفان جهان در برابر طاغوت زمانه است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا... »

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حقیقتا امیدی در دل آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان در برابر ظالمان و ستمگران زمانه بود که با دستان ملت خداجوی ایران در پشت سر علمدار قرن حضرت امام‌خمینی(ره) به منصه‌ی ظهور رسید. انقلاب اسلامی با خودباوری ملت، اتکاء به قدرت لایزال الهی‌ و وحدت کلمه به ثمر نشست. دهه‌‌ی مبارک فجر نماد شکوه و عظمت یک ملت شجاع است که با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جلوه‌ای تاریخی و جاودانه از حق‌طلبی را به نمایش گذاشت. 

امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه‌ی دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما خللی در عزم و اراده‌ی پولادین ملت بزرگ ایران در ادامه‌ی مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نشده است. اکنون و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان چون گذشته تمام توان و ظرفیت خود را در اعمال تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی، روانی و ترکیبی به‌کار گرفته‌اند اما به فضل الهی ملت بزرگ ایران اسلامی با ایمان راسخ و وحدت کلمه، هم‌چون گذشته بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید و مستاصل خواهند گذاشت.

اینک و هم‌زمان با طلوع فجر انقلاب اسلامی؛ در آستانه‌ی انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری، به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که همان حرکت در مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است قرار داریم و قطعا مردم یک‌بار دیگر با حضور پرشور و مشارکت بالای خود در صحنه جواب کوبنده و پشیمان کننده‌ای به دشمنان این انقلاب و نظام خواهند داد. 

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام تبریک گفته و با آرمان‌های مقدس امام عظیم‌الشان‌(ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کرده و نصایح و رهنمودهای حکیمانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب(مدظله‌العالی) را نصب‌العین خود قرار داده و با حرکت در مسیر وحدت و هم‌دلی در راه اعتلای نظام، کشور و خدمت بی‌شائبه به مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان اصلی انقلاب گام بر خواهیم کرد.
در پایان برای ملت بزرگ ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت و سرافرازی مسئلت می‌نمایم.

حسن‌ بهرام‌نیا
استاندار ایلام 

🗓️ | چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است