استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

✔️دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت برگزاری انتخابات است

✔️دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت برگزاری انتخابات است

معاون استاندار ایلام:
✔️دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت برگزاری انتخابات است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع  انسانی استانداری ایلام روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در نشست شورای پایگاه  مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری  با گرامیداشت چهل پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نظام هر چه دارد به برکت امام خمینی (ره)، رهبری آگاهانه، ایثار رزمندگان و‌ خون شهداست  که این چنین مردم را در متن جامعه قرار داده و به ملت عزت و هویت بخشیده است.

وی ضمن تاکید بر برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم در کنار پرداختن به انتخابات باید محور کارها باشد.

معاون استاندار ایلام به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر با مشارکت آحاد مردم  اشاره کرد و گفت: باید خدمات نظام در بخش‌های مختلف در دهه فجر برای مردم و نسل جوان تبیین شود.

  نجفی به اهمیت برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر در استان و تدوین برنامه‌های جشن و آذین‌بندی ادارات اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند  باید در طول دهه فجر به نحو شایسته نسل جوان را در جریان اقدامات انقلاب اسلامی قرار دهند که موجب اعتماد و امید به آینده انقلاب خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام در ادامه مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال در استانداری را غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام در استانداری، برگزاری مسابقات ورزشی در بین حوزه‌های مختلف استانداری، ارودی راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان‌های شرهانی و  شرکت در نماز جمعه برشمرد.

🗓چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است