استانداری ایلام

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار ایلام و مدیران استانی؛

✔️غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام استانداری ایلام

✔️غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام استانداری ایلام

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار ایلام و مدیران استانی؛
✔️غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام استانداری ایلام 

استاندار ایلام:
✔️هدف سربازان امام‌(ره) اعتلای دین اسلام بود/ طلیعه‌ی دهه‌ی فجر یادآور جبهه‌ی حق علیه باطل است/ همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود   

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در نخستین روز از دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار و مدیران استانی با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، با غبارروبی، عطرافشانی و  قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دکتر بهرام‌نیا در این برنامه گفت: طلیعه‌ی دهه‌ی فجر انقلاب یادآور روزهای سختی بود که مردم به واسطه‌ی جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.

وی افزود: در واقع در این ایام به مصداق فرمایش قرآن مجید: حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است. جوانان این مرز با انسجام و اقتدار، رژیم ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی را سرنگون کردند و با امام(ره) تجدید میثاق کردند‌.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: امروز آمدید که با یکی از سربازان امام(ره) تجدید میثاق کنید که یک به یک یا به شهادت رسیدند و یا در راستای اعتلای نظام اسلامی در حال تلاش هستند.

وی عنوان کرد: هدف سربازان امام(ره) اعتلای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی و استمرار راه شهدا و امام(ره) بود.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: همه‌ی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود و باید حول فرمایشات مقام معظم‌رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در این انتخابات مدنظر باشد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در کنار توجه به چهار محور انتخابات از نظر مقام معظم‌رهبری، اصل بی‌طرفی از سوی ستاد انتخابات و عوامل برگزاری انتخابات رعایت و مصادیق انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها مطرح شود.

🗓پنج شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است