استانداری ایلام

استاندار ایلام در بیستمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در بخش فرهنگی رتبه نخست بین دانشگاه‌های آزاد‌ اسلامی کشور را کسب کرد/

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در بخش فرهنگی رتبه نخست بین دانشگاه‌های آزاد‌ اسلامی کشور را کسب کرد/

استاندار ایلام در بیستمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی: 
✔️دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در بخش فرهنگی رتبه نخست بین دانشگاه‌های آزاد‌ اسلامی کشور را کسب کرد/ ۸ رشته‌ی تحصیلی به تعداد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اضافه می‌شود/ «امیدآفرینی» زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در بیستمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام که با حضور دکتر قربانی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد برگزار شد ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی سربازان گمنام امام(عج)، گفت: اولین بار امام‌خمینی(ره) در سال ۶۲ نیروهای اطلاعاتی واحد اطلاعات سپاه را سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیدند که این عنوان شایسته‌ی این مجاهدان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: مقام معظم‌رهبری در خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) فرمودند«این نیرو‌ها مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند و وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است»

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه‌های استان در حوزه‌های مختلف، یادآورشد: دانشگاه‌های ایلام، علوم پزشکی، پیام نور استان و سایر دانشگاه‌ها در یک حوزه حائز رتبه‌ی برتر هستند و این افتخار بزرگی برای استان است.

استاندار ایلام بیان داشت: ۸ رشته به رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد ایلام در مقطع ارشد اضافه می‌شود که این مهم باعث جلوگیری از رفت و آمدهای دانشجویان متقاضی تحصیل این رشته‌ها به سایر استان‌های کشور می‌شود.

وی عملکرد دانشگاه آزاد ایلام را در مقیاس ملی، مثبت ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه آزاد ایلام در بحث فرهنگی مقام اول را در کشور کسب کرد. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: امیدواریم که با اهتمام همه‌ی عزیزان شاهد تحولات بیش از پیش در دانشگاه آزاد ایلام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات، گفت: مردم ایلام دارای بلوغ سیاسی بالا هستند و  در برهه‌های مختلف پای‌بندی خود را به ارزش‌های اسلامی اثبات کردند‌ که در انتخابات پیش رو بار دیگر حماسه‌ای بزرگ، خلق می‌کنند.

استاندار ایلام در پایان پمپاژ امید و امیدآفرینی در جامعه را  بسترساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.  


🗓 شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است