استانداری ایلام

استاندار ایلام

رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند/

رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند/

🗳مردم ایلام با حضور پُرشور در انتخابات، خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد 

استاندار ایلام:
✔️ رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند/ انتخاب اصلح بسترساز  تشکیل مجلس قوی است/ همه برای انتخابات پیش‌رو ید واحد باشیم/ مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب اقتدار ملی نظام می‌شود/ ایلام در مقیاس ملی همواره جزو استان‌های برتر از حیث مشارکت بالا در انتخابات است/ رزمندگان نماد مقاومت و  دلدادگی به نظام و انقلاب هستند 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در نشست تبیینی ستاد انتخابات استان با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: خوشحالیم که در نشست با رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و از این اینکه دعوت ما را پذیرفتید قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: این نظام در برهه‌های مختلف با مشکلات و چالش‌هایی روبرو شده، اما با اهتمام ملت ایران این مشکلات و چالش‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و کشور روز به روز در حال پیشرفت است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآور شد: رزمندگان نماد مقاومت و  دلدادگی به نظام و انقلاب هستند و همواره مدافع حریم ولایت و انقلاب بودند.

وی اضافه کرد: دشمن پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌ها را  بر نمی‌تابند و با  آخرین حربه خود در صدد دشمن کم رنگ کردن انتخابات در ایران است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با همدلی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی آخرین نقشه شوم جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی و بدخواهان داخلی که کم‌اهمیت‌ جلودادن انتخابات است نقش بر آب می‌شود.

وی با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: معظم له از اوایل سالجاری به بحث انتخابات ورود کردند که این نشانگر اهمیت بالای برگزاری انتخابات در کشور است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره و یادآورشد: معظم له فرمودند «هرکس هر جامعه مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند» که این فرمایشات حجت بر همگان برای تزغیب مردم با حضور در عرصه انتخابات تمام کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب اصلح باشند در واقع  انتخاب اصلح بسترساز مجلس قوی است. در این مقطع همه برای انتخابات پیش‌رو ید واحد باشیم و با  مشارکت بالا بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنیم.

وی مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو را  بسترساز اقتدار ملی نظام ذکر کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی برای کشور می‌شود و اگر چنانچه مشارکت کم‌رنگ باشد امنیت و اقتدار ملی به مخاطره خواهد افتاد و فشارها جبهه استکبار نیز بر کشور بیشتر خواهد شد.

وی رمز پیروزی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس  در در دفاع مقدس را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: در دوران مقدس با دست خالی و کمترین تسلیحات نظامی پیروز شدیم که رمز پیروزی ما وحدت و همدلی بود. ضرورت دارد در عرصه انتخابات هم با وحدت و همدلی زمینه‌ساز مشارکت بالا باشیم.

استاندار ایلام مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم نظام عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شده است و امیدواریم بار دیگر ایلام جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت بالا در انتخابات باشیم. هر چند دشمنان درصدد فاصله انداختن  بین مردم و مسئولان و القا ناامیدی در جامعه هستند. 

وی اضافه کرد: طبق آخرین نظرسنجی‌ها، ایلام جزو استان‌های کشور است که مشارکت مردم در انتخابات بالا خواهد بود. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: تسهیل‌گری حول چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت وظیفه مجریان انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خلع‌ید کشتارگاه دام ایلام اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فساد ستیزی است. برخی ها سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام کشتارگاهی را که آن زمان ارزش میلیاردی داشت با ۵۰۰ میلیون به کسی واگذار کردند که اصلا اهلیت این کار را نداشته است این شخص که قرار بوده مابقی هزینه کشتارگاه را به صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده است.

استاندار ایلام ادامه داد: ما در این دولت با نگاه و نگرش فساد ستیزی تلاش کردیم  تا کشتارگاه را از دست این شخص خارج و این مجموعه به دامن بیت المال بازگردد. 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

🗓  یکشنبه  ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است