استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان

🔸استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن روز جوان را تبریک گفت

🔸استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن روز جوان را تبریک گفت

 پیام استاندار ایلام به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان

🔸استاندار ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن روز جوان را تبریک گفت

 📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم شعبان‌ سال‌روز فرخنده میلاد حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به روز جوان نام‌گذاری شده‌است که این مهم حركتی ارزنده در جهت الگوسازی برای جوانان آگاه، متعهد، مومن و انقلابی است. واضح است این روز مبارک فرصت مغتنمی برای توجه بیش از پیش به مقوله‌ی مهم جوان و جوان‌گرایی است تا بیش از پیش به افکار، باورها، توانمندی‌ها و ارزش‌های این قشر پویا، توان‌مند و خلاق متمرکز شویم.

امروزه جوان به‌عنوان قلب تپنده و نیروی محرک توسعه از جایگاه کلیدی و ممتازی در کشورهای توسعه‌یافته برخوردار است. واضح است که نیروی جوانی مظهر نشاط و شادابی و جوان نماد شور و شوق برای ترقی و تکامل است و از این روست که تاریخ جولانگاه جوانان پرشوری بوده که هر یک بر اساس تعهد، نقش و جایگاهی که به آن‌ها سپرده شده بر روزگار و محیط خویش منشأ اثر بوده‌اند. 

در ایران اسلامی نیز همواره این جوانان بود‌‌ه‌‎اند که تاریخ‌ساز شده‌اند و از مصادیق بی‌بدیل آن می‌توان در هنگامه‌ی شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی(ره)، دوران دفاع مقدس و سپردن فرماندهی جنگ به جوانان بی‌ادعای آن زمان، در فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و تکنولوژی و دیگر عرصه‌های خطیر چون بومی‌سازی فن‌آوری هسته‌ای با دستان پرتوان دانشمندان جوان کشور اشاره داشت که این تنها گوشه‌هایی از نقش‌آفرینی و هنرنمایی جوانان لایق این سرزمین در ادوار مختلف تاریخ است. 

امروز جوان‌گرایی، مهم‌ترین محور بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی است که این مهم به‌عنوان یک راهبرد مهم و اساسی در استان ایلام مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا تلاش بی‌وقفه در زمینه‌ی تأمین نیازهای جوانان به ویژه در حوزه‌ی مسکن، ایجاد اشتغال و تسهیل‌گری در ازدواج آسان، جوان‌گرایی در گردش نخبگانی، حمایت از نخبگان جوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ...، تقویت کانو‌ن‌های نخبگانی جوانان، استفاده از ظرفیت فکری نخبگان جوان در تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای، بخشی از اهتمام مجموعه‌ی مدیریت ارشد استان در تحقق فرمان رهبر معظم‌انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی گام دوم است که ان‌شاءالله‌تعالی و به فضل الهی مردم شریف استان شاهد دستاوردهای مطلوب آن در امر توسعه و اعتلای این دیار در همه‌ی حوزه‌ها خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای جوان، خجسته میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و هفته‌ی جوان را به مردم شریف و ولایت‌مدار استان ایلام تبریک عرض می‌کنم و دوام سلامتی و سعادت مردم مومن و شریف استان به ویژه جوانان متعهد و برومند این دیار را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است