استانداری ایلام

استاندار ایلام ‌در همایش نخبگان بسیجی استان :

نظام جمهوری اسلامی ایران به نظام  جهانی امام زمان (عج) وصل می‌شود

نظام جمهوری اسلامی ایران به نظام  جهانی امام زمان (عج) وصل می‌شود

استاندار ایلام ‌در همایش نخبگان بسیجی استان :
✔️نظام جمهوری اسلامی ایران به نظام  جهانی امام زمان (عج) وصل می‌شود/ جبهه استکبار با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات سعی در تضعیف اقتدار نظام دارد/ مشارکت بالا و پُرشور مردم در انتخابات خنثی‌کننده فتنه‌‌های دشمن است/ راه مقابله با توطئه دشمنان نظام «بصیریت‌افزایی» است 

📋بخش اول

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در همایش نخبگان بسیجی استان، اظهار داشت: در آستانه میلاد امام زمان (عج) هستیم که در تقارن با هفته سربازان گمنام امام زمان( عج) است.

وی افزود: این هفته را به همه‌ی عزیزانی که لباس امنیت و خدمت را برای امنیت این مرز و بوم پوشیدند تبریک عرض می‌کنم‌.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: حضرت آقا فرمودند«نیروهای اطلاعات، مجاهدان فی‌سبیل الله و جهادگران خاموش هستند»

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: امام راحل فرمودند که باید همه شرایطی را فراهم کنیم که زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نقطه اتصال به نظام جهانی امام زمان (عج ) است که برای مبارزه با استکبار جهانی و گسترش عدل و عدالت ظهور خواهد کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای تحقق آرمان‌های انقلاب باید تلاش کنیم. به تعبیر مقام معظم رهبری نزدیک قله هستیم نباید مایوس و ناامید شویم و جهاد تبیین همین است که موقعیت و جایگاه خود را بیان کنیم.

دکتر بهرام‌نیا تصریح کرد: راه مقابله با فتنه‌های دشمن «بصیریت‌افزایی» است که آخرین فتنه دشمن کم‌رنگ کردن انتخابات و کاهش مشارکت مردم در این عرصه است.

وی عنوان کرد: جبهه استکبار و دشمنان این نظام با کاهش مشارکت مردم در انتخابات سعی دارند پشتوانه نظام را سست، قدرت نرم را تقلیل و اقتدار نظام را تضعیف کنند. 

استاندار ایلام مشارکت بالا و پُرشور مردم در انتخابات را خنثی کننده فتنه‌‌های دشمن ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم زمینه‌ساز مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم و امیدواریم بار دیگر دشمنان مایوس و سرخورده شوند.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین اسلام بنا و بر عزت و احترام برای ولی‌نعمتان خود پایه‌گذاری شده است و این نظام و کشور روز به روز در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت است‌. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: استان ایلام با ۶۰۸ جمعیت کارهای عمرانی و اقتصادی زیادی در آن صورت گرفته است که برای امیدآفرینی باید انعکاس داده شود. 

❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

🗓  یکشنبه  ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است