استانداری ایلام

استاندار ایلام

کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است

کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است


استاندار ایلام:
✔️کمیته امداد در تحقق اهداف اشتغال موفق عمل کرده است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در جشن خودکفایی و توانمندسازی ۲۲۰۰ مددجوی کمیته امداد و اهدای ۳۶۰ جهیزیه به نوعروسان استان حضور یافت.

استاندار ایلام در این آیین با درود به روح پرفتوح امام خمینی ( ره) و شهدا، با بیان اینکه کمیته امداد، یادگار امام راحل است، گفت: پس از انقلاب، افراد مستمند جامعه، نیازمند حمایت و پشتیبانی بودند که با دستور امام راحل کمیته امداد تاسیس شد و به واسطه تأسیس این نهاد، افراد نیازمند مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفتند.

دکتر بهرام‌نیا افزود: پس از تأسیس کمیته امداد افرادی که نیازمند بودند مورد حمایت قرار گرفتند و  افراد تحت حمایت و مددجو پس از توانمند شدن از چرخه حمایت کمیته امداد خارج و افراد نیازمند دیگری جایگزین این افراد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به رسالت واقعی خود یعنی تحقق اهداف اشتغال برای  محرومان و نیازمندان جامعه عمل کرده است و در راستا برای اعطای وام‌های خود‌اشتغالی بانک‌ها نیز همراهی خوبی داشتند که از آنها قدردانی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: امروز به ۳۶۰ نوعروس در استان که تحت پوشش کمیته امداد بودند به هر نوعروس ۵ قلم کالای اساسی اهدا شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: خودکفایی نیازمندان با حمایت کمیته امداد و اهدا جهیزیه به نوعروسان یک اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است که توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد. دولت افزون بر این، کمک‌ها‌یی به  جامعه هدف دارد که این کمک‌ها استمرار خواهد داشت.

براساس این گزارش، امروز ۳۶۰ سری جهیزیه ( در مجموع ۱۸۰۰ قلم کالای اساسی ) به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی ( ره) تحویل نوعروسان شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است