استانداری ایلام

در جریان بازدید سرزده استاندار انجام شد؛

⭕️پلمپ دو واحد متخلف در شهر ایلام

⭕️پلمپ دو واحد متخلف در شهر ایلام

در جریان بازدید سرزده استاندار انجام شد؛
⭕️پلمپ دو واحد متخلف در شهر ایلام 

دکتر بهرام‌نیا:
✔️ غرفه‌های تنظیم بازار سیب و پرتقال تنظیم بازار را با قیمت مصوب، عرضه کنند/ نظارت بر غرفه‌های عرضه میوه تنظیم بازار تشدید می‌‌شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند‌ماه در آخرین روز‌کاری سال ۱۴۰۲ پس از نشست ستاد خدمات اجرایی سفر‌های نوروزی، بلافاصله با حضور در انبار پشتیبانی امور دام استان از این انبار بازدید کرد و در جریان میزان ذخیره گوشت و مرغ منجمد و میوه تنظیم بازار و ایام نوروز و ماه مبارک رمضان قرار گرفت.

استاندار ایلام پس از بازدید از انبار پشتیبانی امور دام استان، با حضور در سطح شهر، از چندین غرفه تنظیم بازار بازدید کرد و در جریان امور قرار گرفت.

دکتر بهرام‌نیا در جریان این بازدید که مدیرکل جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی استان و نماینده تعزیرات حکومتی حضور داشتند تاکید کرد: در تمامی غرفه‌های تنظیم بازار باید میوه تنطیم بازار و آن‌هم با نرخ مصوب عرضه شود و اگر چنانچه غرفه‌ای میوه‌ای غیر از میوه تنظیم بازار را عرضه کند از قانون تخطی کرده و پس از پلمپ واحد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

استاندار ایلام پس از این دو برنامه بازدید، سپس از فروشگاه عرضه مواد غذایی سطح شهر ایلام بازدید کرد و در جریان یارانه تشویقی کالا‌برگ(طرح فجرانه) قرار گرفت.

گفتنی است در این طرح  ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش ۲ غرفه عرضه میوه که میوه غیر از تنظیم بازار را با قیمت خارج از نرخ مصوب عرضه می‌کردند پملپ شدند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است