استانداری ایلام

استاندار ایلام

شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» با هم‌افزایی مردم و مسئولان محقق می‌‌شود/

شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» با هم‌افزایی مردم و مسئولان محقق می‌‌شود/

استاندار ایلام:
✔️ شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» با هم‌افزایی مردم و مسئولان محقق می‌‌شود/ همه مدیران با نصب‌العین قراردادن فرمایشات مقام معظم‌رهبری برای دست‌یابی به شعار سال بکوشند/ قرارداد حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله منعقد شد/ پتروشیمی هلیلان به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید/ کلنگ‌زنی پتروشیمی دره‌شهر به زودی

📋 (بخش اول) 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه چهارشنبه ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در برنامه زنده تلویزیونی «نام عیدان» صدا و سیمای مرکز ایلام، با اشاره به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، گفت: سال ۱۴۰۳ با فرمایشات مقام معظم‌رهبری با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شد.

وی افزود: همه ما و مدیران با نصب‌العین قراردادن فرمایشات مقام معظم‌رهبری و شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» باید قدم‌های بلندی برای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام یک استان تاریخی و پرافتخار و مردمان این دیار  سلحشور و مقاوم هستند که خداوند به واسطه ویژگی‌های خوب این مردمان، موهبت‌های زیادی به این استان عنایت داشته که بخشی از ظرفیت‌ها بالقوه و برخی بالفعل شده است‌‌. 

وی تاکید کرد: با هم‌افزایی بین مردم و مسئولین و سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف با نصب‌العین قرار‌دادن فرمایشات مقام معظم‌رهبری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ باید به‌صورت همه‌جانبه تلاش کنیم و در راستای شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» علاوه بر تسهیل‌گری، نقش پشتیبان داشته باشیم.

استاندار ایلام گفت: از همه هم‌استانی‌های عزیز و مردم بزرگوار استان و افراد تاثیرگذار در حوزه اقتصادی تقاضا داریم که با یک‌دلی، هم‌گامی و ید‌واحد شدن تلاش کنیم از ظرفیت‌های متعدد استان از جمله ظرفیت‌های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ظرفیت تولید‌ات معدنی و دامداری و کشاورزی را مورد استفاده و استان را متحول کنیم.

وی یادآورشد: این استان در حوزه نفت و گاز ظرفیت بالقوه ملی دارد و حدود ۱۱ درصد گاز و ۵ درصد منابع نفت درجای کشور مربوط  به استان ایلام است. 

وی از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: ۲۹ اسفندماه قرارداد توسعه میدان نفتی آذر (چنگوله) برای حفر ۱۹ حلقه منعقد گردید که در اشتغال‌زایی، توسعه و رونق اقتصاد استان بسیار موثر است. 

استاندار ایلام در ادامه به ظرفیت‌های استان در حوزه انرژی اشاره و یادآور شد: مجوز پتروشیمی دره‌شهر صادر شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌‌شود و پتروشیمی هلیلان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. 

وی اضافه کرد: شرکت ارغوان‌گستر نیز در آستانه افتتاح است و این شرکت در جوار پتروشیمی ایلام تامین کننده خوراک پارک پلی‌پروپیلن است که عملیات اجرایی این پارک به زودی آغاز می‌شود.

🗓 چهارشنبه ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است