استانداری ایلام

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است

تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
✔️تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی است 

جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه، سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و گفت: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه سفر اول آیت الله رییسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه و ۳۰۱ پروژه و بیش از ۶ هزار میلیارد مصوبه است، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهادکشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم جهت پیشبرد این پروژه ها اتخاذ گردید.

🗓 سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است