استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین:

جاده پدافندی اربعین به‌عنوان یکی از کارهای ماندگار، تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد

جاده پدافندی اربعین به‌عنوان یکی از کارهای ماندگار، تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین:
✔️جاده پدافندی اربعین به‌عنوان یکی از کارهای ماندگار، تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد/تا قبل از اربعین، بحث فاضلاب و فشار آب در مرز مهران حل شود/جانمایی مواکب در مرز مهران با درنظر گرفتن ملاحظات ترافیکی و تصاویر هوایی اربعین است/ شرکت «های‌وب» ظرف دو هفته باید تمامی حفاری‌های سطح شهر را ترمیم کند  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه  ۹ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: ایجاد جاده پدافند یکی از کارهای مهم امسال بوده که توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: طول این پروژه ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان است و طبق زمان‌بندی، این مسیر پدافندی تا قبل از برگزاری کنگره اربعین‌حسینی به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر اهتمام همه مدیران برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی یادآورشد: 
تا قبل از اربعین بحث فاضلاب و فشار آب در مرز مهران حل شود.

وی اضافه کرد: طرح جانمایی مواکب در مرز مهران با درنظر گرفتن ملاحظات ترافیکی و تصاویر هوایی اربعین سال گذشته بررسی شود.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: شرکت «های‌وب» ظرف دو هفته باید تمامی حفاری‌های سطح شهر را ترمیم کند و نظارت بر این مهم با شهرداری است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: دستگاه ایکس‌ری پایه مرزی مهران تا یک ماه فعال و ۵۷ دوربین پایش نظارتی در شهرهای استان در اسرع وقت نصب شوند.

وی عنوان کرد: تکالیفی که برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است، دستگاه‌ها باید تکالیف خود را عمل کنند و دیگر مدیران باید وظایف ذاتی خود را انجام دهند.

وی از فعال شدن کمیته ۱۸ گانه ستاد اربعین‌حسینی استان خبرداد و تاکید کرد: در جلسات ستاد اربعین، صورت‌جلسات و مصوبات نشست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه ستاد اعلام شود.

🗓 یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است