استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

مشکلات شبکه‌های فرسوده آب نیازمند اعتبارات است

مشکلات شبکه‌های فرسوده آب نیازمند اعتبارات است

وی افزود: حضرت امام (ره)  با انقلاب دنیا را متحول کردند و فصل جدیدی را در دنیا رقم زدند.

حسنی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمن با بصیرت و تدبیر کشتی انقلاب را هدایت کردند و امروز شاهد قدرت انقلاب اسلامی ایران در دنیا هستیم. ایران اسلامی سرافرازتر از همیشه در میان ملت‌های جهان خود را نشان می‌دهد‌ و همچنان حمایت‌های از مردم انقلابی عالم را به دنبال دارد.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: همین روزها شاهد تحولات در حمایت از مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا بودیم و نحوه برخورد مدعیان حقوق بشر این بود که با همه تجهیزات وارد دانشگاه‌ها شوند و این صحنه‌ها بسیار تاسف‌انگیز است. 

وی گفت: از زحمات مجموعه مدیران آبفای استان قدردانی می‌شود کارهای خوبی در حوزه تامین آب صورت گرفته اما مشکلاتی در شبکه‌های فرسوده به ویژه در شهر ایلام وجود دارد که نیازمند تامین اعتبار است.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: قول‌های داده شده در حوزه آبفای استان باید طبق زمانبندی تعیین شده عملیاتی شود. برای آب ملکشاهی بر اساس نیازهای اساسی اقدامات خوبی شده اما هنوز طرح تصفیه‌خانه به بهره‌برداری نرسیده است.

حسنی اضافه کرد: در شهر مهران که بالغ بر نیمی از زائران را در ایام اربعین در خود جای می دهد، باید در حوزه آب به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

🗓 دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است