استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز و هفته بزرگ‌داشت مقام معلم

کار معلمی رسم عاشقی در سوختن و روشن نگه‌داشتن چراغ دانایی و توانایی در جامعه است.

کار معلمی رسم عاشقی در سوختن و روشن نگه‌داشتن چراغ دانایی و توانایی در جامعه است.

بسم الله الرحمن الرحیم
 
دوازدهم ارديبهشت، یادآور خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری است. بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دل‌سوز که تأثیری به‌سزا در وادی تعلیم و تعلم و جریان پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

کار معلمی رسم عاشقی‌ست در سوختن و ساختن و روشن نگه‌داشتن چراغ دانایی و توانایی در جامعه و وجود چهره‌های ماندگار و تابناک در سپهر تعلیم و تربیت این سرزمین مقدس باعث شده تا شاهد درخشش معلمان متعهد، دل‌سوز و توانا در رشد و پرورش فرزندان ایران اسلامی برای رسیدن به بالاترین قله‌های افتخار در حوزه‌های مختلف باشیم. 

بی‌شک جایگاه و نقش كليدی و بی‌بديل نظام تعلیم و تربیت در توسعه، پيشرفت و بالندگی همه‌جانبه بر کسی پوشیده نیست و در این راستا رشد و شکوفایی علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، مرهون تلاش و مجاهدت معلمين و فرهنگيان عزيز است. از این رو نقش و جایگاه معلمان در تربيت نسل‌ها و شكوفا شدن استعدادها برای ساختن آينده درخشان، بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این راستا حق بزرگی بر آحاد جامعه داشته و همه بايد قدرشناس و قدردان زحمات و تلاش‌های گران‌سنگ اين قشر فرهيخته و اثرگذار باشيم.
 
اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد علامه مرتضی مطهری(ره)، روز و هفته بزرگ‌داشت مقام معلم را به تمامی معلمین، فرهنگیان و اساتید گران‌قدر استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای همه این عزیزان در مسیر تعلیم و تربیت شایسته فرزندان این مرز و بوم، توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا 
استاندار ایلام 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است