استانداری ایلام

برگزاری نخستین جلسه مشترک هیأت دولت به ریاست رییس‌جمهور با استانداران در سال ۱۴۰۳

نخستین نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هیئت دولت به ریاست رییس‌جمهور در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور تشکیل گردید.

نخستین نشست مشترک استانداران سراسر کشور با هیئت دولت به ریاست رییس‌جمهور در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور تشکیل گردید.

 در این نشست ابتدا مطالب مربوط به هر استان طرح و بحث شد و در پایان دکتر رئیسی رییس‌جمهور، ضمن جمع‌بندی بر مباحث مهم پیش‌رو ازجمله تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم)، اشتغال و همچنین اتخاذ تدابیر لازم در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نیز نهضت ملی مسکن با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای بهره‌وری و جهش تولید با بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌بنیان‌های هر استان تاکید و توصیه‌های لازم را مطرح نمودند.

رییس‌جمهور در ادامه بر خدمت بی‌منت مسئولان به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری و صرفاً با هدف جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم، نصب‌العین همه باشد.

دکتر رییسی همچنین بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به منظور روایت‌گری و اعلام خدمات واقعی انجام شده به مردم به منظور ممانعت از روایت معکوس توسط بدخواهان و دشمنان نظام تاکید کرد.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید ثروت اشاره کرد و گفت: بخش‌های مختلف باید در جهت تولید ثروت بدون فشار بر مردم تلاش کنند و در این راستا دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار می‌توانند تولید ثروت کنند. 

آیت الله رئیسی با اشاره به این‌که شرکت‌های دانش‌‌بنیان و جوانان عزیز ما با کار خود می‌توانند تولید ثروت کنند، اضافه کرد: به عنوان مثال فعال شدن معادن برای کشور ثروت ایجاد می‌کند و کشور ما در برخی از جاها به بهشت معادن معروف است که باید فعال شود.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات بر موارد مهم ذیل تاکید نمودند:

🔹 انتخابات براساس ۴ اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشکوه، امن، رقابتی و سالم برگزار شد

🔹 در انتخابات مجلس، هم مجریان(وزیر کشور و استانداران)، هم ناظران(شورای نگهبان) و هم عموم‌ مردم همت کردند و انتخابات براساس ۴ اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشکوه، امن، رقابتی و سالم در همه شهرها و روستاها برگزار شد.

🔹 تاکید می‌کنیم در انتخابات میان‌دوره‌ای پیش‌رو با همت استانداران، ۴ اصل مورد تاکید رهبر انقلاب همواره در اولویت باشد و شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

🔹 مردم عزیز همیشه در انتخابات هم در اجرا و هم در نظارت و هم مشارکت در انتخابات حضور دارند و با مشارکت بالای مردم، شاهد انتخاباتی باشکوه خواهیم بود تا مجلس شورای اسلامی در زمان خود شروع شود.

🗓 یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است