استانداری ایلام

وزیر کشور:

اربعین پیوند عمیقی بین دو ملت  ایران و عراق ایجاد کرده است/ توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در دولت چهاردهم، پیگیری می‌شود

اربعین پیوند عمیقی بین دو ملت  ایران و عراق ایجاد کرده است/ توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در دولت چهاردهم، پیگیری می‌شود

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم این خطه افزود:مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس هم خدمات بزرگی انجام داده اند و حق بزرگی بر گردن کشور دارند و هر کاری کنیم وظیفه ماست.

وزیر کشور با اشاره به دوران دفاع مقدس و  ماموریت‌های خود در چیلات، چنگوله، قلاویزان و میمک، گفت: این استان قدمگاه شهدا بوده و جای جای آن مقدس و دارای روح معنوی است. 

وی «اربعین» را علاوه بر بعد معنوی، نماد قدرت نرم جهان تشییع ذکر کرد و گفت: اربعین در واقع نشانه‌ مهم قدرت ملی و همبستگی ایران و عراق است.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ اربعین، گفت: دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند و از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده، تا این کنگره هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود. 

دکتر مومنی عنوان کرد: پس از هر کنگره اربعین باید نقاط قوت و ضعف بررسی شود و نقاط ضعف سال گذشته بررسی و برطرف شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین پیگیری می‌شود و دولت چهاردهم در این راستا مصمم است. تحت هر شرایطی حدود ۵۰ درصد تردد زوار از مرز مهران است بنابراین می‌طلبد به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است