استانداری ایلام

وزیر کشور:

اربعین پیوند عمیقی بین دو ملت  ایران و عراق ایجاد کرده است/ توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در دولت چهاردهم، پیگیری می‌شود

اربعین پیوند عمیقی بین دو ملت  ایران و عراق ایجاد کرده است/ توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در دولت چهاردهم، پیگیری می‌شود

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم این خطه افزود:مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس هم خدمات بزرگی انجام داده اند و حق بزرگی بر گردن کشور دارند و هر کاری کنیم وظیفه ماست.

وزیر کشور با اشاره به دوران دفاع مقدس و  ماموریت‌های خود در چیلات، چنگوله، قلاویزان و میمک، گفت: این استان قدمگاه شهدا بوده و جای جای آن مقدس و دارای روح معنوی است. 

وی «اربعین» را علاوه بر بعد معنوی، نماد قدرت نرم جهان تشییع ذکر کرد و گفت: اربعین در واقع نشانه‌ مهم قدرت ملی و همبستگی ایران و عراق است.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ اربعین، گفت: دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل کنند و از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده، تا این کنگره هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود. 

دکتر مومنی عنوان کرد: پس از هر کنگره اربعین باید نقاط قوت و ضعف بررسی شود و نقاط ضعف سال گذشته بررسی و برطرف شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین پیگیری می‌شود و دولت چهاردهم در این راستا مصمم است. تحت هر شرایطی حدود ۵۰ درصد تردد زوار از مرز مهران است بنابراین می‌طلبد به زیرساخت‌های آن توجه ویژه شود.


🗓️ جمعه ۲ شهریورماه ۱۴۰۳
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است