استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست صمیمی با دست‌اندرکاران اربعین در شهرستان مهران:

میزبانی شایسته مردم استان و برگزاری باشکوه اربعین‌حسینی ۱۴۰۳، بار دیگر تایید کرد که ایلام پایتخت خادمان زوار سیدالشهدا(ع) است

میزبانی شایسته مردم استان و برگزاری باشکوه اربعین‌حسینی ۱۴۰۳، بار دیگر تایید کرد که ایلام پایتخت خادمان زوار سیدالشهدا(ع) است

وی با اشاره به تردد بیش از ۳ میلیون و ۲۳۰  هزار زائر از مرز مهران تا بامداد امروز، گفت: با وجود فعالیت ۵ مرز دیگر در اربعین، اما عمده زوار در ایام اربعین پایانه شهید سلیمانی مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند.

استاندار ایلام با بیان این‌که مهران آغشته به خون ۶ هزار شهید از سراسر کشور است، افزود: مهران گرانیگاه انس با اهل بیت(ع) است و مردم استان ایلام و شهرستان مهران خادم بودن را به معنای واقعی کلمه معنا بخشیدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از مردم ۱۲ شهرستان استان در اربعین، گفت: در مدخل ورودی ۱۲ شهرستان استان، مردم زوار را مورد تکریم قرار دادند و این افتخاری بزرگ است که ماندگار خواهد ماند.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران  اربعین و مردم شهرستان مهران، بیان داشت: مهران ۳۰ هزار نفری، جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری زوار را در اربعین بدرقه و استقبال کرد و این افتخاری بزرگ است، هیچ لباسی از لباس خادمی و نوکری زوار اباعبدالله الحسین(ع) با ارزش‌تر نیست.

وی میدان اربعین را به مثابه میدان پرافتخار دفاع مقدس تعبیر کرد و گفت: در همه عرصه‌ها مسئولان خود باید جلودار باشند و برای خدمت و اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب اهتمام داشته باشند. دغدغه شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی فراهم شدن سفری ایمن، راحت، ارزان و عزت‌مند برای زوار بود که خوشبختانه این مهم محقق شد.

استاندار ایلام به تلاش‌های دولت سیزدهم برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دولت چهاردهم هم به‌صورت ویژه اربعین دیده می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که کنگره بزرگ اربعین در این استان به‌صورت باشکوه برگزار شد، گفت: در اربعین ۱۴۰۳، کوچک‌ترین گلایه و شکوائیه از زوار را نداشتیم و همه دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد اربعین با همه وجود پای‌کار آمدند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است