استانداری ایلام

استاندار ایلام

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی وارد ایلام شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی وارد ایلام شد.

فرمانده نیروی انتظامی وارد ایلام شد

اسردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی وارد ایلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام  لحظاتی  پیش سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور بازدید از آخرین وضعیت پایانه مرزی مهران و تردد زائران اربعین حسینی وارد فرودگاه شهدای ایلام شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

سردار «حسین اشتری» به‌منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و بررسی آخرین وضعیت تردد زوار اربعین حسینی لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال استاندار ایلام قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ، فرمانده نیروی انتظامی کشور در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال رسمی قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام و مسئولان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت و وارد این استان شد.
  سردار حسین اشتری در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مرزهای خروجی کشور به سمت عراق به کار گرفته و درخواست ما از زوار این است که توصیه‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند.
 وی، با اشاره به افزایش میزان ترددها از مرز مهران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تردد مرز مهران با تمهیدات اندیشیده شده به‌خوبی در حال انجام است و این سفر نیز به‌منظور بازدید از آخرین وضعیت مرز مهران انجام‌شده است.

مرز مهران محل تردد ۷۰ درصد زوار اربعین است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است