استانداری ایلام

رئیس دفتر رئیس جمهور:

خادمی زوار اربعین حسینی برترین مدالی هست که خدا بر سینه مردم و مسئولان استان ایلام نشانده است/ابراز رضایت رئیس دفتر رئیس جمهور از عملکرد استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استان

خادمی زوار اربعین حسینی برترین مدالی هست که خدا بر سینه مردم و مسئولان استان ایلام نشانده است/ابراز رضایت رئیس دفتر رئیس جمهور از عملکرد استاندار ایلام و مجموعه مسئولان استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که صبح امروز به قصد بازدید از پایانه مرزی مهران به ایلام سفر کرده بود در ارتباط زنده با شبکه استانی مرکز ایلام ضمن تقدیر و تشکر از مردم، استاندار و مسئولان استان ایلام گفت: البته مردم و مسئولان استان ایلام بایستی قدر این لطف و محبت خداوند که باعث شده خادم زوار اربعین حسینی علیه السلام باشند را بدانند.

وی ادامه داد: مدالی از این مدال پرافتخار تر نیست که به زوار اربعین حسینی خدمت کنید و امروز این مدال بر سینه مردم و مسئولان استان ایلام نشانده شده است.  

دکتر واعظی با اعلام این مطلب که پیش بینی نمی کردیم علی رغم افزایش یک مرز دیگر برای تردد زوار با این حجم و استقبال بی نظیر مواجه شویم، گفت: تا امروز بیش از ۳ برابر مدت مشابه سال گذشته زوار برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور تردد داشته اند.

وی در ادامه به عبور بیش از ۱۸۰ هزار نفر از مرز مهران طی یک روز گذشته خبر داد و گفت: این میزان ۳ برابر مدت مشابه است و پیش بینی می شود امروز نیز حدود ۲۰۰ هزار نفر از مرز بین المللی مهران عبور کنند. 

وی در ادامه یکی از عوامل افزایش تردد زوار را برنامه ریزی درست مسئولان استان در اربعین و آماده شدن زیرساخت های استان عنوان کرد و گفت: علی رغم اینکه میزان تردد زوار بیش از سه برابر سال گذشته شده است اما تردد در جاده های استان روانتر از گذشته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات انجام شده توسط مسئولان استانی خاطر نشان ساخت: آماده سازی بیش از ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی، تسطیح فضای قابل توجه برای پارکینگ خودرو ها از ۷۰ هزار به ۲۰۰ هزار پارکینگ علاوه بر ظرفیت پارکینگ های خصوصی و مردمی شرایط مطلوب تری نسبت به سالهای گذشته پیش روی زوار قرار داده است.

وی شرایط ایجاد شده را نشان از انگیزه بالای مسئولان استان برای خدمت گذاری به زوار اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: در فرصت پیش آمده که از مرز مهران بازدید کردم مردم از نحوه خدمت رسانی مسئولان و امکانات و زیرساخت های ایجاد شده ابراز رضایت داشتند و این رضایت شایسته تقدیر است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است