استانداری ایلام

‍ گفتگوی زنده قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام با برنامه تیتر امشب شبکه بین المللی خبر:

کمک های بالایی از اربعین سال قبل تاکنون به استان صورت گرفته است و در بهسازی و بازسازی جاده های منتهی به مرز مهران بکار رفت

کمک های بالایی از اربعین سال قبل تاکنون به استان صورت گرفته است و در بهسازی و بازسازی جاده های منتهی به مرز مهران بکار رفت

‍ گفتگوی زنده قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام با برنامه تیتر امشب شبکه بین المللی خبر:

-کمک های بالایی از اربعین سال قبل تاکنون به استان صورت گرفته است و در بهسازی و بازسازی جاده های منتهی به مرز مهران بکار رفت.

-زیرساخت های ما در استان نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده است.

-در مسیر ایلام به مهران در منطقه ی کنجانچم دو پل بزرگ داریم که باید تکمیل شوند و اتصال یابند

-کوهبری یک تونل را نیز شروع کرده ایم که 450 متر حفاری شد و به همین میزان نیز باقی مانده است که انشاء الله با اختصاص بودجه به سرعت تکمیل گردد.

-امکانات شهر مهران نسبت به سنوات گذشته بسیار دگرگون شده است؛ جداسازی پایانه برکت با اتصال کنارگذرهای غربی و شرقی و راههای دسترسی به پایانه برکت برای کاهش ترافیک شهر مهران بسیار موثر بود.

-در اربعین امسال با وجود افزایش شدید زوار نسبت به سال گذشته رضایتمندی بسیار بالایی وجود داشت.

-در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار نفر ورود و 1 میلیون و 700 هزار خروج را در مرز مهران شاهد بودیم و امشب نیز تاکنون 200 هزار تردد داشته ایم که پیش بینی می شود تردد زوار به 230 هزار نفر تا پایان امشب برسد.

-پیش بینی می کنیم فردا کمتر از 200 هزار تردد داشته باشیم.

-از ابتدای محرم تا پایان مراسم اربعین  بالای 4 میلیون تردد را از مرز مهران خواهیم داشت که بیش از 60 درصد تردد زوار را دربر خواهد گرفت.

-برای آینده باید طرح جامع و کامل پایانه مهران و برکت برای جمعیتی بیش از این مناسب سازی شود.

-این دو پایانه ظرفیت های محدودی دارند و ان شاء الله توسعه یابند و زیرساخت های بیشتری نیز در این دو پایانه ایجاد شود.

-ما در اربعین های سال های آینده به سمت گرما پیش می رویم و نیاز به سایه بان هایی در پایانه های مرزی مهران داریم که باید با استفاده از کمک های مردمی، خیرین و نهادها و ارگان ها نسبت به احداث آن اقدام کنیم.

-در سمت عراق مشکلات زیرساختی بسیار بالایی داریم و هر چه زیرساخت های این سمت را تکمیل می کنیم زوار ما در آن سمت عراق با مشکلات بسیای رو به رو هستند و نظام و خیرین باید در این زمینه ورود کنند و نسبت به تکمیل زیرساخت ها و امکانات در کشور عراق نیز اقدام نمائیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است