استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج

استاندارایلام به مناسبت هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی هفته بسیج را به پیشگامان عرصه جهاد و ایثار تبریک گفت.

🔹متن پیام استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"بسیج لشکر مخلص خداست."
امام خمینی (ره)

در تقویم رسمی کشور پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در سال ۱۳۵۸ است. از آن روز تاکنون بسیج در همه صحنه ها نقشی بی بدیل داشته است.

در ۸ سال دفاع مقدس آنچه نیروی پیش برنده سپاه اسلام بود، بسیج و تفکر بسیجی بود که بی مهابا بر سپاه کفر تازیدند و ظفرمندانه درس ایثار و شهادت را در کتاب دفاع مقدس جادوانه ساخت.

کار بسیج تنها به دوران دفاع مقدس خلاصه نشد، بعد از دوران جنگ آنها در جبهه های دیگر در جهاد و رزم بودند؛ بسیج در عرصه سازندگی بعد از جنگ، بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور، بسیج در عرصه علم و فن آوری و بطور کلی بسیج در همه عرصه ها حضوری سازنده و تاثیر گذار داشت‌.

و امروز در این شرایط برای تقابل با دشمنی که با تحریم های ظالمانه تمام توان خود را علیه کشور و ملت ایران اسلامی بکار بسته است، بیش از پیش نیازمند تفکر بسیجی هستیم، تفکری که مولد یک فرهنگ غنی است، فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی.   

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج، هفته بسیج را به تمام بسیجیان بویژه به مردم شریف، ولایت مدار و بسیجی استان ایلام تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و موفقیت مسئلت می نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است