استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

تجربه واحدهای موفق به تولیدکنندگان ایلامی معرفی شود

تجربه واحدهای موفق به تولیدکنندگان ایلامی معرفی شود

معاون استاندار: تجربه واحدهای موفق به تولیدکنندگان ایلامی معرفی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تجربه واحدهای تولیدی موفق باید به سایر تولیدکنندگان و مجریان طرح‌ها برای الگوگیری معرفی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حیدر نعمتی روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: اکنون چندین طرح بسیار موفق در استان وجود دارد که با استفاده از فناوری‌های نوین و روش‌های جدید در حال تولید و در ارائه فعالیت خود موفق‌اند.
وی افزود: معرفی بیشتر این طرح‌ها می‌تواند راهنما و چراغ راهی برای سایر طرح‌ها باشد تا بتوانند با تمام توان به فعالیت خود ادامه داده و نقش موثری در رونق اقتصادی کشور و استان داشته باشند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید سیاست‌های ابلاغی به استان را در راستای معرفی طرح‌ها و برنامه‌ها مد نظر قرار دهند و از معرفی طرح‌هایی که اشباع شده و جزو سیاست‌های ابلاغی نیستند، خودداری کنند.

نعمتی یادآور شد: نظارت بر روند اجرای طرح‌هایی که از محل تسهیلات روستایی در حال اجرا هستند باید بیشتر و افرادی که منحرف هستند هرچه سریعتر وضعیت تسهیلات آنها تعیین تکلیف و دین حال شوند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰۱ مورد انحراف در تسهیلات پرداختی مشاهده شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و تسهیلات دوباره در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: روند دریافت برخی از طرح‌ها به دلیل مشکل وثیقه بسیار طولانی شده است که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و تسهیلات اختصاص یافته جذب شود.

نعمتی همچنین بر تداوم نظارت‌ها در شهرستان تاکید کرد و گفت: باید طرح‌ها به سمت تکمیل زنجیره ارزش سوق داده شوند.
وی از صندوق کارآفرینی امید و پست بانک خواست: با توجه به وجود مبلغ زیادی از تسهیلات سهم بانک و وجود طرح های زیاد در دست اقدام هرچه سریعتر روند پرداخت را تکمیل کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است