استانداری ایلام

‍ در آستانه سفر رئیس_جمهور به استان ایلام برگزار شد:

نشست سرمایه گذاری و توسعه استان در نهاد ریاست جمهوری/تشریح فرصت های سرمایه گذاری استان توسط استاندار ایلام برای دور دوم سفر رئیس جمهور/تاکید رئیس دفتر رئیس جمهور بر اهتمام جدی دولت بر احیاء ظرفیت های

نشست سرمایه گذاری و توسعه استان در نهاد ریاست جمهوری/تشریح فرصت های سرمایه گذاری استان توسط استاندار ایلام برای دور دوم سفر رئیس جمهور/تاکید رئیس دفتر رئیس جمهور بر اهتمام جدی دولت بر احیاء ظرفیت های

‍  در آستانه سفر رئیس_جمهور به استان ایلام برگزار شد:
 نشست سرمایه گذاری و توسعه استان در نهاد ریاست جمهوری/تشریح فرصت های سرمایه گذاری استان توسط استاندار ایلام برای دور دوم سفر رئیس جمهور/تاکید رئیس دفتر رئیس جمهور بر اهتمام جدی دولت بر احیاء ظرفیت های استان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح روز یکشنبه ۸ دیماه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان نشست سرمایه گذاری و توسعه استان به ریاست دکتر واعضی رئیس دفتر رئیس جمهور و با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار_ایلام در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست که احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رییس جمهور، مدیران عامل بانک های دولتی و غیر دولتی، مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری، مدیران نهاد ریاست جمهوری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار ایلام و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به تشریح فرصت های سرمایه گذاری استان برای دور دوم سفر رئیس‌جمهور پرداخت و گفت: انشاء الله سفر رئیس جمهور به استان منشاء خیر و برکت برای استان و فرصتی مناسب جهت معرفی ظرفیت های استان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

وی در ادامه به ظرفيت‌ها مهم استان در بخش های مختلف پرداخت و طرح‌هاي اولويت دار، طرح هاي نيازمند سرمايه در گردش و سرمايه ثابت، طرح های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، كشاورزي، صنعت و ... براي سرمايه گذاري شركت‌ها و بانك‌ها تشريح نمود و در ادامه بانك‌ها و شرکت‌ها نیز در زمينه تامين اعتبار و سرمايه گذاري مورد نياز پروژه‌ها اعلام آمادگي كردند.

در ادامه دكتر واعظي رئیس دفتر رئیس جمهور به ظرفيت ها و توانمندی‌های استان ایلام در بخش هاي مختلف اشاره کرد و گفت: این استان ظرفیت عمده ای برای توسعه در بخش هاي مختلف ازجمله نفت و گاز و پتروشيمي، كشاورزي، صنايع و معادن و گردشگري و ... دارد.

وی ادامه داد: ایلام با دارا بودن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق از مهمترین ظرفیت‌های مهم کشور در موضوع اربعین و صادرات به كشور عراق است و می طلبد که همه مجموعه‌ها نسبت به احیاء این توانمدی‌ اهتمام جدی داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است