استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام به مناسبت هفته گزینش عنوان کرد:

دنبال جذب حداکثری باشیم/گفتار و رفتار سردار سلیمانی را الگوی خود  سازیم/نگذارید حق کسی پایمال شود

دنبال جذب حداکثری باشیم/گفتار و رفتار سردار سلیمانی را الگوی خود  سازیم/نگذارید حق کسی پایمال شود

قاسم سلیمانی دشتکی  در دیدار رئیس و اعضای هسته گزینش استان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آنچه که امروز باعث شده این سردار عزیز محبوب دلها شود علاوه بر تواضع، تقوا، پرهیزگاری، افق دید بلند وی بود که فارغ از هر رنگ و جناحی منافع ملی را در نظر داشت و حامی و مدافعی سرسخت برای کل ملت ایران و آزادگان جهان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  ظهر روز دوشنبه ۱۶ دیماه در دیدار رئیس و اعضای هسته گزینش استان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آنچه که امروز باعث شده  این سردار عزیز محبوب دلها شود علاوه بر تواضع، تقوا، پرهیزگاری، افق دید بلند وی بود که فارغ از هر رنگ و جناحی منافع ملی را در نظر داشت و حامی و مدافعی سرسخت برای کل ملت ایران و آزادگان جهان بود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تبریک هفته گزینش از تلاش و زحمات هسته گزینش استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بایست امروز گفتار، منش و رفتار سردار سلیمانی الگوی همه ما باشد.

وی افزود: بایست با دوری از برخی تنگ نظری ها که مانع ورود افراد سالم، و با استعداد به سیستم می شود، دنبال جذب حداکثری افراد باشیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر این مهم که بایست خارج از دایره جناحی و گروهی اخلاص، ایمان، اخلاق انسانی و توانمندی افراد را در گزینش مد نظر داشت، تصریح نمود: بایست با کنار گذاشتن برخی تنگ نظری های قومی و قبیله ای و فکری بیشتر به دنبال نقاط قوت افراد باشیم.

وی در ادامه خواستار شد که با سعه صدر نبایست گذاشت حق کسی پایمال شود، افزود: بایست داوری به عدالت باشد تا هر چیز سر جای خود قرار گیرد و در این مسیر انتظارم دارم افرادی که توانمند هستند و به نظام دلبستگی دارند، کمک کنید به سیستم ورود کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است