استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در شورای پژوهش استان:

حیات و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیر و برکت بسیار زیادی برای نظام کشور و مردم داشت

حیات و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیر و برکت بسیار زیادی برای نظام کشور و مردم داشت

‍ استاندار ایلام در شورای پژوهش استان:
حیات و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیر و برکت بسیار زیادی برای نظام کشور و مردم داشت/در امور تخصصی اظهار نیز تخصصی باشد/جای تحقیق و پژوهش در رفع مشکلات جامعه خالی است/در بحث تحقیق و پژوهش محور موضوعاتی باشد که در زندگی مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز شنبه ۲۱ دیماه در نشست شورای پژوهش استان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی در پی حادثه های تلخ ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکایی های جنایتکار، درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشیع شهدای مقاومت، حادثه هواپیمای مسافربری که طی هفته گذشته رخ داد، گفت: ترور سردار سلیمانی قاسم سلیمانی بعنوان چهره بین المللی مبارزه با تروریسم توسط جنایتکاران آمریکایی بیش از پیش دلیل حضور آنان در منطقه را به اثبات رسانید.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که حیات و شهادت این سردار عزیز خیر و برکت بسیار زیادی برای نظام کشور و مردم در پی داشت، اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وفاق ملی در داخل و اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در خارج علیه استکبار جهانی شد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش خواستار اتخاذ رویکرد واحد در اظهار نظر های تخصصی شد و گفت: هرکس سر جای خود کار کند، مسائل سیاسی در جایگاه خود، مسائل نظامی در جای خود و مسایل روابط بین المللی در سر جای خود باشد.

وی ادامه داد: وجود برخی اظهار نظرهای غیر تخصصی می تواند باعث ایجاد هزینه شود.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم زمینه حضور حداکثری در انتخابات ایجاد شود چراکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مشارکت و حضور حداکثری مردم در صحنه هستیم.

وی افزود: اگر قانون را فصل الخطاب در امور پیش رو قرار دهیم ضمانت و اجرایی شدن آن امور بیشتر خواهد شد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به جای خالی ارتباط پژوهش با مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: این خلاء کاملا محسوس است بطور نمونه سالهای سال است در ارتباط با برخی معضلات اجتماعی چون پدیده خودکشی پژوهش و تحقیق می شود اما عملا این پژوهش ها بی نتیجه باقی می مانند!

وی در ادامه گفت: بایست در عمل نتیجه پژوهش ها و تحقیقات بکار بسته شود منجر به رفع معضلات جامعه شود.

وی افزد: اگر ارتباط معناداری بین پژوهش و مسائل مختلف جامعه برقرار شود آن می تواند چراغ راهی برای پیمودن موفق مسیر باشد.

استاندار ایلام سلیقه ای پیش رفتن در امور پژوهشی را آفت اساسی در این حوزه عنوان کرد و گفت: در نشست های شورای پژوهش بر مسائل مهم جامعه تمرکز شود و با حضور دستگاه‌های ذی ربط و تخصصی در ارتباط با مسائل پیش رو ضمن بحث و گفتگو جوری عمل شود که منتج به تصمیمات کاربردی و عملیاتی برای رفع مشکلات گردد.

وی در ادامه ضمن اینکه از اعضای شورای پژوهش استان خواست که بالاترین مسئول هر دستگاه به همراه مسئول تحقیق و پژوهش آن حوزه در این نشست حضور یابند، تصریح نمود: بحث پژوهش و تحقیق را نبایست سرسری گرفت و باری به هر جهت مسائل را در این حوزه پیش برد.

وی افزود: در بحث تحقیق و پژوهش محور موضوعاتی باشد که برروی زندگی مردم تاثیر مثبت داشته باشد و باعث رفع مشکلات آنها شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است