استانداری ایلام

استاندار ایلام

در این شرایط یار و همراه مردم باشیم/مدیران دلسوز در قوانین دنبال راه حل ها می گردند

در این شرایط یار و همراه مردم باشیم/مدیران دلسوز در قوانین دنبال راه حل ها می گردند

‍ استاندار ایلام:
 در این شرایط یار و همراه مردم باشیم/مدیران دلسوز در قوانین دنبال راه حل ها می گردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام عصر امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از لزوم درک شرایط موجود توسط مدیران سخن گفت و تاکید کرد: مدیران در این شرایط مردم را درک کنند و مسائل و مشکلات آنها را ببینند.

وی ادامه داد: امروز مدیران دلسوز و متعهد تمرکز و توجه خود را بر رفع مشکلات مردم می گذارند و در این زمینه در لابه لای قوانین و دستورالعمل ها به دنبال تبصره ای برای رفع موانع پیش رو می گردند.

استاندار ایلام ضمن گله مندی از برخی مدیران بومی که توان و ظرفیت درک مشکلات مردم منطقه را ندارند، گفت: در طول دو سال گذشته بطور مداوم نسبت به برخی تنگ نطری ها که مانع خدمت به مردم شده است و راه توسعه در استان را سد کرده است تذکر داده ام و حتی در این مسیر برخی از مدیران را کنار گذاشته ام.

وی ادامه داد: قوانین و دستورالعمل ها همه برای خدمت به مردم است و اگر جز با این عینک بخواهیم تفسیر دیگری از قوانین داشته باشیم راه را به خطا رفته ایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تأکید بر حمایت مسئولان از رونق تولید در استان گفت: فعالیت تولید کنندگان در این شرایط اقتصادی خود به خود سخت است و ما باید برای تسهیل در روند فعالیت های آنها نهایت همکاری را بویژه در امور بانکی با آنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بانک ها در تعیین و تعویض وثایق بانکی تولید کنندگان نهایت همکاری را داشته باشند و از مهلت های قانونی و تمهیداتی که دولت برای بازپرداخت تسهیلات و مطالبات مردم در نظر گرفته است، استفاده کنند.

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات  ۷ کارگاه تولیدی با حضور مدیران واحدها و مسئولان ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است