استانداری ایلام

استاندار ایلام

دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات

دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات

دعوت به حضور
استاندارایلام در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد:
 دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد ضمن دعوت از احاد مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار عزیز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به دست شقی ترین تروریست های عالم به شهادت رسید.

وی ادامه داد: مصادف شدن چهلم این سردار بزرگ با ۲۲ بهمن که ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است بر اهمیت این روز افزوده است و بایست جوری برنامه ریزی شود که انشاء الله یکی از باشکوه ترین مراسمات در طول چهار دهه گذشته برگزار شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: این مراسم باید علاقه مردم به نظام و نماد استکبار ستیزی ملت شهید پرور ایران را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در شرایط امروز کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است و همه ما وظیفه داریم زمینه این حضور حداکثری را فراهم آوریم.  

سلیمانی دشتکی در ادامه به تقویت فرهنگ عمومی پرداخت و گفت: از هر تلاشی که برای تقویت فرهنگ عمومی در استان انجام شود، حمایت می کنم.

وی برگزاری مراسم باشکوه اربعین را در جهت تقویت فرهنگ دینی و مذهبی عنوان کرد و گفت: مراسم اربعین در سال ۹۸ با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد و امروز نیز قرارگاه اربعین و ستاد اربعین بسیار قوی در حال فعالیت است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی دست اندر کاران در مراسم اربعین گفت: تجلیل از دست اندرکاران اربعین بایست از کانال اصلی خود انجام شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است