استانداری ایلام

استاندار ایلام

مردم در پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان همکاری کنند

مردم در پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان همکاری کنند

استاندار ایلام
 مردم در پیشگیری از ورود ویروس کرونا به استان همکاری کنند/مهمترین راه مقابله با کرونا پیشگیری است/در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه ها امشب تصمیم گیری می شود/مردم آرامش خود را حفظ کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز یکشنبه ۴ اسفند ماه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت، قرارگاه زیستی و مدیریت بحران استان در خصوص بیماری کرونا و شرایط کنونی استان صحبت های مهمی اظهار داشتند که در ذیل به آن اشاره می شود:

مردم آرامش خود را حفظ کنند و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا همکاری کنند.

 مصوب کرده ایم تا اطلاع ثانوی کنسرت ها، مسابقات ورزشی، گردهمایی ها، همایش ها و انبوه های جمعیتی ممنوع شود اما کماکان می بینیم برخی رعایت نمی کنند!

در مورد بیماری کرونا بحث پیشگیری بسیار بسیار مهم است.

 الان در شرایط آماده باش هستیم همه بایست مواظبت کنند تا از ورود بیماری جلوگیری شود.

امروز علی رغم اصرار بر عدم دست دادن و روبوسی اما کماکان می بینم همه دارند این کار را تکرار می کنند و البته این می تواند در اشاعه بیماری خطرساز باشد.

تعطیلی ها بر اساس گزارش مراجع ذی ربط و تصمیم نهایی ستاد مرکز که در کشور تشکیل شده است صورت می گیرد.

ما نمی توانیم بر اساس تصمیم استان های مجاور و همسایه در ارتباط با موضوعات داخل استان تصمیم بگیریم چراکه ما یک استان مستقل هستیم و تصمیمات تابع شرایط داخل استان است.

در این وضعیت انتظار هست که دستگاه های تخصصی با اعلام نظر و مشاوره درست به ما کمک کنند.

هرجا احساس کنیم در ارتباط با بیماری نیاز به تعطیلی مراکز خاصی هست حتما این کار را خواهیم کرد منتها بحث ما این است که این روال بایست بر اساس نظر تخصصی اعمال شود.

 با توجه به اتفاق نظر اعضای کارگروه اجتماعی، قرارگاه زیستی و مدیریت بحران و شورای تامین استان در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه ها امشب تصمیم گیری می شود.

مردم استان تا اطلاع ثانوی از مسافرت های غیر ضروری به استان های دیگر به ویژه مناطق آلوده به ویروس کرونا اکید خودداری کنند.

از علاوه بر مدیران و کارشناسان امر حداقل شبی نیم ساعت گروه های متخصص در ارتباط با بحث بیماری کرونا آگاهی سازی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است