استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از واحدهای تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی:

روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان تولید می شود/دو بیمارستان صحرایی در استان تجهیز شده است/مردم با در خانه ماندن به ما کمک کنند/اگر مردم همکاری نکنند بیماری از کنترل خارج می شود

روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان تولید می شود/دو بیمارستان صحرایی در استان تجهیز شده است/مردم با در خانه ماندن به ما کمک کنند/اگر مردم همکاری نکنند بیماری از کنترل خارج می شود

استاندار ایلام در بازدید از واحدهای تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی:
✅ روزانه ۲۰ هزار ماسک در استان تولید می شود/دو بیمارستان صحرایی در استان تجهیز شده است/مردم با در خانه ماندن به ما کمک کنند/اگر مردم همکاری نکنند بیماری از کنترل خارج می شودتواید

🟣 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه از سه کارگاه تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی در شهرستان ایلام بازدید بعمل آورد.

استاندار ایلام در حاشیه این بازدید که معاون امور اقتصادی استاندار و چند تن از مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، گفت: در این واحدهای تولیدی دو نوع ماسک، یک بار مصرف و ماسک با قابلیت بیش از ۷۰ بار استفاده عرضه می شود.

وی در ادامه گفت: روزانه حدود ۲۰ هزار ماسک در چندین واحد صنعتی در استان تولید می‌شود.

استاندار ایلام با ابراز امیدواری کرد که تا هفته آینده تولید ماسک در استان به روزانه ۴۰ هزار واحد برسد، اظهار داشت: این تولیدات بهداشتی انشاء الله با قیمت های مناسب در اختیار هم استانی های عزیز قرار می گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری اصناف و تولید کنندگان نیاز استان با تولید بالای ماسک در استان برطرف شود و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.


سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود به دو بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: برای دوران نقاهت بیماران این دو بیمارستان را در نظر گرفته ایم که یک بیمارستان صحرایی در پایگاه امداد و نجات هوایی و یک مورد هم در سالن های مجموعه ورزشی استان تجهیز و تکمیل گردیده‌ است.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی امروز مراحل تکمیلی آن در حال انجام است و به سرعت مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان در ادامه از افراد در صف مقدم مبارزه با کرونا اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و مدیران و دستگاه های مختلف تقدیر و تشکر داشت و تاکید کرد: از مردم عزیز استان نیز درخواست می کنم به میهمانی و مسافرت نروند و از افراد و فامیل های خود در داخل استان و خارج از استان نیز دعوت نکنند.

وی ادامه داد: از هم استانی های ایلامی و دوستانی که در دیگر نقاط ایران نیز ساکن هستند تقاضا دارم در خانه بمانند که بهترین راه مقابله و پیشگیری همین در خانه ماندن است.

استاندار ایلام سپس به برخی از مصوبات استانی ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: مصوب شده که از برپایی چادر، برگزاری مراسم چه جشن ها و چه عزاداری، حضور در آرامستان ها و دید و بازدید ها و .‌‌.. خودداری شود که انشاء الله مردم عزیز ایلام بصورت جدی این موارد را رعایت کنند.

وی افزود: این بیماری خطرناک است و اگر مردم همکاری نداشته باشند، همه گیر خواهد شد و از کنترل خارج می شود، بنابراین مردم با در خانه ماندن به ما کمک کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است