استانداری ایلام

دکتردرویشی معاون اقتصادی استاندار؛

باید بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنعتی را در بحث مسئولیت اجتماعی شان درگیر نمود

باید بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنعتی را در بحث مسئولیت اجتماعی شان درگیر نمود

معاون اقتصادی استاندار ایلام  خواستار درگیر شدن بنگاههای بزرگ اقتصادی و صنعتی در بحث پذیرش مسئولیت اجتماعی در استان شد.
وی تأکید کرد : باید بین تعهدات قانونی و مسئولیت های اجتماعی شرکت ها تفاوت قائل شد و اگر به تکالیف قانونی به چشم مسئولیت اجتماعی نگاه کنیم دچار اشتباه شده ایم .
وی افزود: برای پیگیری این امر نیاز به یک دبیرخانه منسجم و فعال داریم که با توجه به ارتباطی که وجود دارد در حوزه دفتر امور اجتماعی استانداری می توان این دبیرخانه را فعال نمود
معاون اقتصادی استاندار همچنین خواستار احصاء شرکت های بزرگ استان و همچنین تدوین سند مسئولیت اجتماعی استان شد و خاطر نشان کرد: با تدوین این سند و احصاء شرکت هایی که می توانند دراین حوزه فعالیت داشته باشند نسبت به جذب این تعهدات و ظرفیت ها در استان اقدام نمود.
دبیر جلسه CSR  یا مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیز در این جلسه گفت: باید در جهت پذیرش مسئولیت اجتماعی توسط شرکت ها فرهنگسازی صورت گیرد و در این میان پیگیری ها و مطالبه گری در این حوزه بسیار موثر به نظر می رسد .
مهندس  آذر در این جلسه ادامه داد: تلاش ما ایجاد دو گروه مطالبه گران مسئولیت اجتماعی که از مسئولین دولتی و سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود و گروه شرکت های  استان است که می توانیم با برگزاری جلسات با حضور این دو گروه از این ظرفیت در استان  استفاده ی مطلوب تری داشته باشیم .
وی خاطر نشان کرد: در استان  مسئولیت های اجتماعی شرکت ها وجود داشته است ولی کافی نبوده و به این اندازه قابل قبول نیست و می توانیم از ظرفیت شرکت های مختلف بزرگ در استان برای پذیرش و انجام مسئولیت و تکالیف اجتماعی استفاده نماییم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است