استانداری ایلام

استاندار ایلام

صحبت های بسیار مهم استاندار ایلام در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم استان:

صحبت های بسیار مهم استاندار ایلام در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم استان:

 صحبت های بسیار مهم استاندار ایلام در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم استان:

در استان ایلام با همراهی مردم و پای کار بودن نهادها ارگان ها و مجموعه نیروهای دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح، گروه های مردم نهاد، بخش خصوصی، بازار و اصناف، هنرمندان و خبرنگاران و ... برای مبارزه با کرونا هم افزایی ایجاد شده است تا امروز در دو طرح بسیار مهم فاصله گذاری اجتماعی و طرح غربالگری به ترتیب شاهد همراهی ۹۰ درصدی و ۸۰ درصدی مردم باشیم.

پویش های مردمی در نه به چهارشنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه آخر سال، نه به مسافرت، نه به چادر زدن و ... در استان ایلام بی بدیل بود و از این همراهی ارزشمند تشکر می کنم.

  ۴ روز تعطیلی سرنوشت ساز در پیش داریم. از مردم شریف، همراه و عزیز ایلام خواهش می کنم در این چهار روز با در خانه ماندن و نرفتن به طبیعت و ۱۳ بدر، گام بلندی در بیرون رفتن از شرایط موجود بردارند.

 قطعا بالای ۹۵ درصد مردم باز همراهی خواهند کرد اما برای آن سه چهار درصد نیز بایست اعلام کنم بیرون زدن از خانه و رفتن به دامن طبیعت و جادر زدن در این شرایط جرم محسوب می شود و ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو در پارکینک توقیف می شود.

در جهت حفظ سلامت مردم افرادی که دارای علائم بیماری کرونا هستند از ورود به میان مردم و اجتماعات خوددادی کنند و با رفتن به مراکز درمانی به سلامت خود و خانواده و جامعه کمک کند.

مردم نگران نباشند، درصورت داشتن علائم با خیال راحت به مراکز درمانی مراجعه کنند چراکه بررسی کرده ایم در آنجا یک بخشی داریم برای افراد مبتلا که تست مثبت دارند و اشکال ندارد کنار هم باشند و یک بخش دیگر هم مختص افرادی هستند که مشکوک هستند و با رعایت فاصله مطمئن بستری می شوند و زمانی که نتیجه تست ها اعلام شود تعیین تکلیف می شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است