استانداری ایلام

استاندار ایلام

مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

استاندار ایلام:
مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

⚪️ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در شانزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد گفت: از زمان تشکیل ستاد استانی مبارزه با کرونا همراهی و مشارکت فعال نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در تمامی صحنه ها مایه دلگرمی و قابل تقدیر است.

وی از نقش بی بدیل امام جمعه ایلام درهمه صحنه ها گفت و تصریح نمود؛ در حوادث و رخدادهای مختلف از جمله حادثه سیل فروردین ماه ۹۸، اربعین ۹۷ و ۹۸، قضایای پس از سهمیه بندی بنزین و ... نماینده ولی فقیه در استان همواره یار و همراه ثابت قدمی بوده اند.

سلیمانی دشتکی وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان را عامل موفقیت در پشت سر گذاشتن حوادث مختلف عنوان کرد و گفت: امرور هم به یمن همراهی خوب امام جمعه ایلام در همه جلسات و برنامه های ستاد استانی مبارزه با کرونا این وحدت و همدلی باعث هم افزایی در امور شده است و بابت این تعهد و مسئولیت پذیری ایشان تشکر می کنم.

وی افزود: در اینجا لازم است از همراهی بسیار خوب مردم عزیز ایلام در اجرای مصوبات ستاد از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین از پای کار بودن عوامل و دست اندرکاران ستاد استانی مبارزه با کرونا اعم از نیرو های دولتی و غیر دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه، بسیج، ارتش، نهادها و ارگان های مختلف امدادی، خدماتی و گروه های مردم نهاد و بخش خصوصی، صدا و سیما و اصحاب رسانه و کنشگران عرصه فضای مجازی و ... تقدیر و تشکر نمایم.

استاندار ایلام در پایان خواستار همراهی و کمک بیشتر مردم در طرح پیشنهادی پویش امید و همدلی امام جمعه ایلام شد و گفت: اجرای این طرح در این شرایط که خیلی از مردم و اصناف شغل و منبع درآمدشان تحت تاثیر قرار گرفته است می تواند کمک کار باشد و در این راستا از مردم شریف استان و دستگاه های دولتی و غیر دولتی تقاضا دارم در این امر خیر مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: در این شرایط همه مسئولیت اجتماعی در قبال هم داریم و بایست به تنهایی که منبع درآمدی شان را از دست داده اند به طرق مقتضی کمک و مساعدت شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است