استانداری ایلام

استاندار ایلام

افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور

افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور

استاندار ایلام عنوان کرد:
افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق استاندار ایلام، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین منتخبان استان به مزار شهدای گمنام شهر ایلام رفتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

در این مراسم استاندار ایلام ضمن خوشامد گویی به دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و همراهان گفت: از اینکه وزیر محترم جهاد کشاورزی اولین سفر خود را بعد از سمت وزارت به ایلام به خاطر شهدا و ایثار و فداکاری مردم استان اختصاص داده است تشکر می کنم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه یک مرحله از طرح ها و پروژه های مهم استان بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور و با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وزیر نیرو افتتاح می شود.

وی افزود: در این مراسم طرح ها و پروژه ها در سه منقطه فکه در دهلران،  لیک مهران و سد شهدا (سد گلال) همزمان بصورت متمرکز با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شده قریب ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان خبر داد و گفت: این طرح ها و پروژه ها یا آماده افتتاح هستند و یا شروع بکار کرده اند اما شروع بکار آنها رسما اعلام نشده است که انشاء الله در یکی دو ویدئو کنفرانس دیگر که با حضور رئیس جمهور داریم اعلام می شوند و البته ایشان قول داده اند برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به استان سفر خواهند کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است