استانداری ایلام

پیشنهادات استاندارایلام در جهت اصلاح بودجه استان؛

در بودجه 98 سهم 3 درصد از درآمد نفت برای استان ایلام همسان سازی شود

در بودجه 98 سهم 3 درصد از درآمد نفت برای استان ایلام همسان سازی شود

 به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اقتصاد مقاومتی استان از پیشنهادات اصلاحی استان در ارتباط با بودجه 98 گفت و اضافه کرد؛ خوشبختانه نتیجه رایزنی ها و پیگیری های همه مسئولان در بودجه 98 برای استان مثبت بوده است اما کماکان خواستار حق و حقوق استان به معنای واقعی از این بودجه هستیم.

وی ادامه داد؛ پیشنهاد داده ایم که در ردیف تملک دارایی های استان سهم 3 درصد از درآمد نفت برای استان ایلام همسان سازی شود.

وی افزود؛ در حال رقم اختصاص داده شده یک عدد واقعی نیست و همخوانی با میزان درآمد و تولید نفت از میادین استان ندارد چراکه همین هم اکنون 250 هزار بشکه در روز تولید نفت در استان داریم که اگر به نرخ روز حساب کنیم عدد حاصله چیزی بیشتر از میزانی است که در این ردیف برای استان گذاشته اند.

استاندار ایلام سپس درخصوص درآمد مالیات بر ارزش افزوده استان گفت و تصریح نمود؛ این درآمدی که امروز برای استان درنظر گرفته شده است درآمد واقعی استان نیست چراکه کارخانجات و شرکت های بزرگ استان به دلیل اینکه شرکت های خود را در تهران به ثبت رسانده اند پرداختی های خود را در جایی خارج از استان انجام می دهند و از این بابت در حق استان اجحاف می شود.

وی در ادامه افزود؛ نمی شود که هزینه ها و عوارض جانبی کارخانجات برای استان باشد و مزایای آن برای استان نباشد و ما به جد خواستار رفع این نقیصه هستیم.

سلیمانی دشتکی به پیشنهاد سوم درخصوص افزایش بودجه استان در بودجه 98 اشاره کرد و گفت؛ حدود 30 طرح دیگر در حوزه های مختلف ازجمله راه، آب و فاضلاب، بهداشت و ... برای افزایش بودجه استان پیشنهاد داده ایم.

وی درپایان ضمن تشکر از تلاش همه مسئولان در خصوص جذب بودجه، خطاب به مدیران استان تاکید کرد؛ این فرصت دو سه روزه را از دست ندهید و تا دقایق آخر برای افزایش بودجه استان تلاش کنید و پیشنهادات خود را به نمایندگان جهت ارائه ارسال نمائید چرا که بعد از تصویب مجلس زمان برای مطالبه گری از دست می رود.

استاندار_ایلام؛

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است