استانداری ایلام

استاندار ایلام

از عملکرد مجموعه بنیاد مستضعفان رضایت کامل داریم/اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی در ملکشاهی/هلیلان محروم ترین منطقه استان است

از عملکرد مجموعه بنیاد مستضعفان رضایت کامل داریم/اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی در ملکشاهی/هلیلان محروم ترین منطقه استان است

در یک توافق سه جانبه انجام می شود:
هلیلان پایلوت محرومیت زدایی در استان می شود

استاندار ایلام در دیدار معاون بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد:
از عملکرد مجموعه بنیاد مستضعفان رضایت کامل داریم/اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و اشتغالزایی در ملکشاهی/هلیلان محروم ترین منطقه استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، صبح امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار محسن منصوری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی و معاون بنیاد مستضعفان کشور، نقش بنیاد مستضعفان در امر محرومیت زدایی مهم و ارزشمند خواند و گفت: از حمایت ها و کمک های بسیار خوب بنیاد مستضعفان در موضوعات مختلف از جمله محرومیت زدایی در استان، مشارکت در اربعین با تشکیل بزرگترین موکب کشور در استان و کمک ۴ میلیارد تومانی در مقابله با کرونا تشکر می کنیم.

وی در ادامه به رضایت مردم استان از تلاش و عملکرد بنیاد مستضعفان در استان اشاره کرد و گفت: اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در ملکشاهی قابل تقدیر است که انشاء الله با تحقق این امر شاهد گام بلندی در راستای محرومیت زدایی در این منطقه محروم خواهیم بود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تحت پوشش قرار گرفتن هلیلان در بحث محرومیت زدایی همزمان با شهرستان ملکشاهی شد و گفت: هلیلان محروم ترین نقطه استان است و با توجه به توافقات اولیه انتظار این است که این منطقه نیز از خدمات بنیاد مستضعفان بهره مند شود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه این منطقه به تازگی به شهرستان تبدیل شده است اما از محرومیت در رنج است و نیازمند توجه جدی هست.

وی افزود: از کمک ۴ میلیاردی بنیاد در بحث کرونا یک میلیارد به هلیلان اختصاص یافته است اما برای تعدیل نمودن آسیب های اجتماعی در این منطقه نیازمند سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال زایی هستیم.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار اجرای تعهدات قبلی بنیاد و طرفین درگیر در کار محرومیت زدایی ملکشاهی شد و گفت: آب شرب که فاز اول آن آماده شد نیازمند اجرای فاز دوم آن هستیم، کار درمانگاه و دی کلینیک ملکشاهی نیز یکی دیگر از پروژه های مهم است که بایست در زمان مقرر جمع شود و بحث سوم جاده دسترسی به شهرستان است که از مهمترین پروژه های عمرانی در این شهرستان است که نیازمند پیگیری جدی هست.

وی در ارتباط با اشتغالزایی در شهرستان ملکشاهی گفت: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغالزایی با ایجاد صندوق های خاص توسط بنیاد در رفع معضل بیکاری تاثیر گذار خواهد بود.

استاندار ایلام حسن نیت بنیاد در استان را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: از زمان حضور مهندس فتاح در بنیاد مستضعفان شاهد تحرک بسیار خوبی در این بنیاد قدرتمند برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور از جمله ایلام هستیم.

🔹گفتنی است در این نشست که با تماس تلفنی استاندار ایلام با معاون مناطق محروم ریاست جمهوری همراه شد مقرر گردید که در یک تفاهم نامه سه جانبه مابین بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری شهرستان هلیلان نیز به موازات شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلوت محرومبت زدایی در استان معرفی شود. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است