استانداری ایلام

استاندار ایلام

سال سختی در پیش داریم/اعتبارات را مدیریت کنیم/لزوم اولویت بندی در تخصیص اعتبارات/سهم مناطق محروم در توزیع اعتبارات لحاظ شود/توانمندی مدیران را باید در میزان جذب اعتبارات ملی دید

سال سختی در پیش داریم/اعتبارات را مدیریت کنیم/لزوم اولویت بندی در تخصیص اعتبارات/سهم مناطق محروم در توزیع اعتبارات لحاظ شود/توانمندی مدیران را باید در میزان جذب اعتبارات ملی دید

مدیران پاسخگو باشند!
استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه ریزی استان عنوان کرد:
 سال سختی در پیش داریم/اعتبارات را مدیریت کنیم/لزوم اولویت بندی در تخصیص اعتبارات/سهم مناطق محروم در توزیع اعتبارات لحاظ شود/توانمندی مدیران را باید در میزان جذب اعتبارات ملی دید/لزوم بکارگیری کمک نهادها و بنیادها در جذب اعتبارات

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۶ خرداد ماه قاسم سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که با توجه به شرایط خاص کشور با محدودیت منابع روبه رو هستیم گفت: در شرایط تحریمی، کاهش فروش نفت و موضوع کرونا با محدودیت منابع روبه رو بوده و در این راستا نیازمند اتخاذ تدابیر ویژه ای هستیم.

وی در ادامه خواستار مدیریت خوب و قوی منابع تملک دارایی و هزینه ای استان شد و گفت: اگرچه منابع درآمدی ما چون
نفت و مالیات کم شده است اما لازم است در اختصاص منابع اولویت بندی کنیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار اجرایی شدن پروژه های بالای ۷۰ درصد در استان شد و گفت: مواظب باشیم در این شرایط بودجه را با ریز کردن هدر ندهیم بلکه با اولویت بندی  آن دسته از پروژه هایی که پیشرفت بالایی داشته اند ولو اینکه محدود به دو یا سه پروژه مهم  شوند در دستور کار قرار گیرند.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به شهرستان هلیلان بعنوان یک شهرستان تازه تاسیش ومحروم در تخصیص اعتبارات شد و گفت: یکی از اولویت های اختصاص اعتبارات محرومیت مناطق است و از آنجا که هلیلان محروم ترین منطقه استان است بایست سهم محرومیت این منطقه در توزیع اعتبارات لحاظ شود.

سلیمانی دشتکی سپس خواستار بکارگیری کمک بنیادها و نهادهای مختلف در امورات استان شد و گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده مدیران تلاش کنند از ظرفیت نهادها و بنیادها برای جذب اعتبارات کمک بگیرند.

وی مدیر قوی را مدیری عنوان کرد که در جذب اعتبارات خارج از استانی چون اعتبارات ملی و کمک نهادها و بنیادها قوی عمل کند.

وی افزود: هر مدیری در هر رده ای هر جا که راه دارد از هر منابعی کمک بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان ضمن گله مندی از عدم دفاع برخی مدیران از عملکرد دولت و دستگاه متبوع خود گفت: برخی از مدیران ما زحمت می کشند اما بلد نیستند گزارش بدهند و این یک ضعف است و بایست در جهت پاسخگویی و ارائه گزارشات به مردم و سازمان بالادستی اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به دیدار مدیرعامل بنیاد علوی و معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروز در نشست با معاون بنیاد مستضعفان کشور مقرر شد در یک تفاهم نامه سه جانبه ما بین بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری، شهرستان هلیلان به موازات شهرستان ملکشاهی تحت پوشش محرومیت زدایی قرار گیرد.

وی افزد: بنیاد مستضعفان ۳۵ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی شهرستان ملکشاهی و ۲۰ میلیارد تومان نیز برای اشتغال زایی با تخصیص ۱۰۰ درصد در نظر گرفته است که این مهم می تواند یک گام بزرگ و اساسی در رفع محرومیت این منطقه باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است