استانداری ایلام

استاندار ایلام

احداث ابر پروژه آزادراه پل زال مورموری چیلات در دستور کار دولت در استان ایلام

احداث ابر پروژه آزادراه پل زال مورموری چیلات در دستور کار دولت در استان ایلام

 احداث ابر پروژه آزادراه پل زال مورموری چیلات در دستور کار دولت در استان ایلام

استاندار ایلام در نشست چندجانبه با رئیس کل بانک مرکزی کشور خواستار مشارکت مستقیم بانک های عامل ملی، ملت، سپه و پارسیان در رابطه با احداث بزرگراه پل زال مورموری دهلران مرز چیلات شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، پیرو نشست چند جانبه استاندار ایلام با مسئولان ارشد اقتصادی کشور در خصوص اجرایی نمودن پروژه پل زال مورموری چیلات طی هفته گذشته در سازمان برنامه و بودجه کشور، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز دوشنبه ۱۹ خردادماه نیز نشست چند جانبه دیگری با دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دکتر آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار نمود.

در این جلسه که کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت استاندار ایلام پیگیر مجوز مشارکت مستقیم بانک های عامل ملی، ملت، سپه و پارسیان در رابطه با احداث بزرگراه پل زال مورموری چیلات نجف اشرف شد.

بر اساس این گزارش قاسم سلیمانی دشتکی همچنین در خصوص مسائل و مشکلات بانکی در استان از جمله عدم استقرار ناظر پولی و عدم مشارکت بانکها و موسسات اعتباری خصوصی در پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی بحث و گفتگو کرد.

وی در ادامه در جهت ایجاد تسهیلات برای زوار کشور خواستار ایجاد شعبه بانک ملی در استان واسط عراق شد و گفت: برگشت ارز حاصل از صادرات به کشور عراق، عدم پرداخت مطالبات بانکها از دولت در تسهیلات تکلیفی و جریمه آنان به دلیل مازاد مصارف از دیگر مشکلاتی است که نیازمند توجه و اهتمام جدی مسئولان مربوطه است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است