استانداری ایلام

استاندار ایلام:

لزوم تزریق اعتبار به پروژه های ملی در استان ایلام

لزوم تزریق اعتبار به پروژه های ملی در استان ایلام

استاندار ایلام:
لزوم تزریق اعتبار به پروژه های ملی در استان ایلام

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصر امروز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به اتفاق دکتر فلاحی و بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دكتر سيدحميد پورمحمدي معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه كشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت استاندار ایلام خواستار تخصيص اعتبار لازم براي تكميل زندان ايلام و تكميل و توسعه زيرساخت هاي استان در حوزه راههاي مواصلاتي به مرز مهران شد و گفت: به جهت تسهيل در تردد زائران عتبات عاليات و همچنين صادرات كالاهاي غير نفتي نیازمند تزریق اعتبار جهت اتمام پروژه های در دست اقدام هستیم.

وی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار به پروژه های ملی در استان شد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان در برنامه ها و مراسمات مختلف ملی چون مراسم بزرگ اربعین و مراودات تجاری و بازرگانی و... نیازمند توجه ویژه در ابعاد ملی به زیرساخت های استان هستیم.

وی افزود: در این بین ضرورت تكميل و بهره برداري راه های اصلي ایوان به ايلام، ایلام به صالح آباد و مهران، حميل به ایلام، صالح آباد و مهران، دهلران به انديمشك، ايلام به دره شهر، آبدانان و دهلران و ... بیش از پیش احساس می شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر لزوم حمایت سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح های كشت درختان و گياهان دارويي در اراضي شيب دار استان تاکید کرد.

وی در پایان در خصوص احداث آزاد راه پل زال، مورموري، دهلران، مرز چيلات نیز بحث و گفتگو کرد و در ادامه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز نسبت به رفع مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعد و پیگیری لازم را دادند.

🔹گفتنی است در این دیدار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر خواسته ها و مطالبات مردم استان در حوزه های انتخابیه خود شدند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است