استانداری ایلام

استاندار ایلام در شورای اشتغال استان:

لازمه دستیابی به جهش تولید کار و تلاش مضاعف مدیران است/طرح توسعه روستایی استان تدوین می شود/در دیدار با مسئولان ۸ نهاد و وزارتخانه خواسته ها و مطالبات مردم پیگیری شد

لازمه دستیابی به جهش تولید کار و تلاش مضاعف مدیران است/طرح توسعه روستایی استان تدوین می شود/در دیدار با مسئولان ۸ نهاد و وزارتخانه خواسته ها و مطالبات مردم پیگیری شد

💥دیدار با روسای ۸ نهاد و وزارتخانه در یک روز تاریخی برای استان
استاندار ایلام در شورای اشتغال استان:
 لازمه دستیابی به جهش تولید کار و تلاش مضاعف مدیران است/طرح توسعه روستایی استان تدوین می شود/در دیدار با مسئولان ۸ نهاد و وزارتخانه خواسته ها و مطالبات مردم پیگیری شد

💢 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه در نشست کارگروه اشتغال استان در خصوص بازدید اخیر از شهرستان هلیلان گفت: این حرکت نمونه یک کار جهادی در مناطق محروم بود که با حضور قاطبه مسئولان استان صورت پذیرفت.

وی افزود: زیرساختهای اولیه هنوز در این منطقه محروم ایجاد نشده است و این نیازمند اهتمام جدی دستگاه های متولی است.

سلیمانی دشتکی در ادامه به دیدارهای فشرده خود به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مسئولان ارشد ۸ نهاد و وزارتخانه اشاره کرد و گفت:

● در دیدار با مهندس فتاح پیگیر الحاق شهرستان هلیلان در دستور کار محرومیت زدایی بنیاد شدیم و قرار شد ظرف یکی دو هفته آینده وی از این مناطق بازدید کند و برای رفع محرومیت این شهرستان اقدامات مناسبی انجام گیرد.

● در دیدار با دکتر عدل معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر اختصاص اعتبار به سامانه گرمسیری و پروژه آزاد راه پل زال دهلران مرز چیلات شدیم.

● در دیدار با دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین طرح توسعه روستایی و رفع مسائل و مشکلات مناطق محروم روستایی و عشایری استان شدیم.

● در دیدار با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیگری رفع مشکلات مناطق سیل زده بالادست سد سیمره و تزریق اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های مهم استان شدیم.

● در دیدار با دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و پیگیر اجرای طرح های سامانه گرمسیری و احیا و ارائه طرح ۲۰ هزار هکتاری کشت برنج در استان شدیم.

● در دیدار با دکتر سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری تخصیص اعتبارات به پروژه های نیمه تمام استان و آزاد راه پل زال دهلران مرز چیلات و ... بودیم.

● در دیدار با امیر سرتیب حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  خواستار اعمال بحث ماده ۱۱۲ مناطق جنگی برای تمام مناطق استان و استقرار تیپ مستقل یگان رزمی نیروی زمینی ارتش در استان شدیم.

● در دیدار با مهندس حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت و معدن و تجارت به اتفاق نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر ایجاد شهرک تخصصی و صنایع پائین دستی در استان و ... بودیم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار جدیت مدیران در رفع مشکلات مردم شد و گفت: مردم از مدیران توقع دارند و خواسته و مطالبه آنان بحق بوده زیرا هرکس در جایگاه مدیر است بایست ضمن امانتداری وظیفه‌ی خدمت گذاری را بجای بیاورد.

وی در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مدیران در سال جهش تولید با توجه به مسائل و مشکلات کرونا و اقتصادی برای تحقق این شعار راهبردی  باید بصورت مضاعف و چند برابر شرایط عادی کار کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار عملگرایی مدیران در کار شد و گفت: اغلب مدیران ما در اجرا مشکل دارند و حرف ها و مصوبات انجام شده را در زمان خود اجرایی نمی کنند.

وی در ادامه خواستار  ارائه گزارش درست و شفاف مدیران به مردم و وزارتخانه مربوطه شد و گفت: ما خواستار ارائه گزارش صریح و دقیق مسئولان به مردم خارج از اغراق و بزرگنمایی هستیم.

وی افزود: مدیران آن کاری را که انجام می دهند بدون کم و کاست به مردم بگویند و توان دفاع از عملکرد خود را داشته باشند.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: خروجی کار مسئولان زمانی مفید و مثبت است که آثار خوب آن به مردم برسد و منتج به رضایتمندی شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: همواره به شدت ازمدیران دفاع کرده ام و در جلسه امر به معروف ونهی از منکر نیز از عملکرد دولت دفاع کردم، اما مدیران نیز بایست در عمل این مهم را نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از انتقادات مطرح شده در خصوص تورم ک بیکاری گفت: در قضاوت ها بایست جانب انصاف را نگاه داشت و یکطرفه نکات منفی را بولد نکرد.

وی افرود: ما نمی گوییم که بیکاری را ریشه کن کرده ایم ولی تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و حرف ما این است که نرخ بیکاری را در استان کاهش داده ایم که بایست آن هم دیده شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است