استانداری ایلام

به مناسبت روز خبرنگار اتفاق افتاد

ایرنا بازوی توانمند دولت و نظام در امر اطلاع رسانی است

ایرنا بازوی توانمند دولت و نظام در امر اطلاع رسانی است

به مناسبت روز خبرنگار اتفاق افتاد
بازدید استاندار ایلام از خبرگزاری ایرنا

استاندار ایلام:
ایرنا بازوی توانمند دولت و نظام در امر اطلاع رسانی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری ایرنا بازدید کرد و در بدو ورود نسبت به مقام شامخ شهدای خبرنگار ادای احترام نمود.

در این بازديد که دکتر نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشتند استاندار ایلام در یک نشست صمیمی با مدیر و خبرنگاران و کارکنان ایرنا به بحث و گفتگو پرداخت و پای درد دل آنان نشست.

سلیمانی دشتکی در این دیدار ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار یاد و خاطره شهداي خبرنگار به ویژه شهید صارمی گفت: ایرنا را بازوی توانمند دولت و نظام در امر اطلاع‌رسانی می شناسیم.

وی رسالت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران را در ارائه خدمات و دستاوردهای نظام و دولت خطیر و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: اینجا لازم است از مجموعه زحمات و تلاش های خوب و ارزشمند خبرگزاری ایرنا تشکر کنم.

وی افزود: گاهی اوقات ایرنا از استانداری هم نقد می کند و البته این نقد بنای دلسوزانه دارند و نشانه مترقی بودن فضای رسانه ای در استان است.

استاندار ایلام در ادامه فضای رسانه ای استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز با وجود خبرنگاران متعهد در استان فضای بسیار خوبی در حوزه رسانه ای پیش روی مسئولان است و از این بابت از اصحاب رسانه تشکر می کنم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است