استانداری ایلام

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری/ بهترین خیابان‌ها باید به نام شهدا باشد

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری/ بهترین خیابان‌ها باید به نام شهدا باشد

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

وی تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه حضور دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، عنوان کرد: تکریم شهدا، جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و... آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

سرپرست بنیاد شهید استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: اعتبارات دور اول سفر رییس جمهور به استان شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران به صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی شده است.

محمد رحیمی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست، خاطرنشان کرد: زائرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

🗓 سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است