استانداری ایلام

استاندار ایلام در ديدار معاون وزارت صمت:

افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان در راه است ...

افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان در راه است ...

 افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان در راه است ...
استاندار ایلام در ديدار معاون وزارت صمت:
 محور فعالیت های استان بر سه گانه ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری/ضرورت احیای ظرفیت های تبصره ۱۸ در شرایط فعلی/ و ...
اعلام رضایت استاندار از مجموعه‌ صمت استان

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار دکتر برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با توجه به شعار جهش تولید در سال ۹۹ گفت: محور فعالیت های استان در سال جهش تولید بر سه گانه ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است.

وی در ادامه از عملکرد مجموعه صمت استان ابراز رضایت کرد و گفت: در استان مسیر اصلی کار و فعالیت بر محور جهش تولید تنظیم شده است و در این راه تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و گشایش در جهت تحقق شعار سال است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این مهم که در چند سال اخیر کارهای مهم و خوبی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در بخش اقتصادی خوب کار شده است بطور مثال در سال ۹۸ رشد سرمایه گذاری استان بالای ۲۰۰ درصد بوده و نرخ بیکاری از ۱۷.۶ در قبل از دولت تدبیر و امید به ۶.۵ در سه ماهه اول سال جاری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح طرح ها و پروژه های مهم استان در راه است، ادامه داد: با حجم سرمایه گذاری بالا در استان حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده افتتاح و شروع بکار داریم که تاکنون بالای ۱۳ هزار میلیارد تومان آن توسط رئيس جمهور در سه ویدیو کنفرانس انجام شده است و انشاءالله در ادامه چند افتتاحیه بزرگ دیگر از جمله الفین و شیرین سازی با اعتباری بالای ۱۶ هزار میلیارد تومان داریم.

وی افزود: در حوزه صنعت نیز سه طرح مهم فولاد گستر آتنا، کوشاب غرب و استیل کرد داریم که شروع بکار کرده اند اما هنوز بطور رسمی افتتاح نشده اند. 

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار احیای ظرفیت های تبصره ۱۸ برای فعال سازی طرح های مشکل دار شد و گفت: در حالیکه دولت از این مهم بعنوان راهبردی برای فعال سازی طرح های و واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد استفاده می کند اما برخی بانک ها با تنگ نظری مانع انجام آن می شوند که لازم است در این راستا سازوکاری تعریف شود.

وی در پایان با اشاره به وحدت و همدلی قوی در استان آن را عامل پیش برنده در امور پیش رو عنوان کرد و گفت: امروز این عامل به همراه نیروی انسانی علمی و خوش‌فکر در استان باعث تحول شده است تا در کارها هم افزایی ایجاد گردد و استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز سه شنبه یازدهم شهریورماه به منظور افتتاح کارخانه آرد نگین زاگرس، بازدید از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر، شهرک صنعتی ایلام و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد ایلام،  شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام و شورای ادارای ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت وارد ایلام شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است