استانداری ایلام

به خاطر استقبال گسترده مردم اتفاق افتاد:

مدیران موظف هستند هر وعده ای که در سامانه سامد داده می شود، اجرایی نمایند/با مدیران غیر پاسخگو برخورد می شود.

مدیران موظف هستند هر وعده ای که در سامانه سامد داده می شود، اجرایی نمایند/با مدیران غیر پاسخگو برخورد می شود.

💥به خاطر استقبال گسترده مردم اتفاق افتاد:
✅حضور دوباره استاندار ایلام طی یک ماه اخیر در سامانه سامد  

استاندار ایلام:
⭕️ مدیران موظف هستند هر وعده ای که در سامانه سامد داده می شود، اجرایی نمایند/با مدیران غیر پاسخگو برخورد می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، به جهت استقبال گسترده مردم از سامانه سامد در ارتباط با استاندار صبح امروز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی برای دومین بار متوالی ظرف ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲:۳۰ دقیقه در سامانه سامد حاضر شد و به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ داد.

استاندار ایلام در حاشیه این برنامه مردمی با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط سخت، گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا هست ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه بایست از آن استفاده کنند. 

وی با اشاره به این موضوع که قبلا بصورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز دو نفر از مدیران استانی و البته خود من هم بصورت مستمر و هر ماه دوبار در این سامانه حضور می یابیم و ضمن ارتباط با مردم پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان هستیم.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که مدیران هر وعده ای که در سامانه سامد می دهند بایست اجرایی نمایند، تاکید کرد: اگر موردی مدیری وعده داده باشد و بر طبق زمان اعلامی حل نشده باشد با آن مدیر برخورد می شود.

وی در ادامه به یکی از مشکلات مطرح در این ارتباط مردمی اشاره کرد و گفت: در یکی از تماس ها در ارتباط با مشکل زمین برای ساخت مسکن معلولین بحث شد که مقرر گردید ظرف یک هفته آینده زمین برای ساخت مسکن افراد واجد شرایط توسط بهزیستی و راه و شهرسازی تهیه شود.

استاندار ایلام اغلب مشکلات مردم را در تماس های تلفنی را مسائل معیشتی، تامین مسکن معلولان، جهیزیه و اشتغال مسائل عمرانی و ... عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم بلافاصله با مسئولان مربوطه تماس گرفته شد و درخواست‌های مردمی با آنان مطرح گردید و دستورات لازم نیز برای رفع موانع صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: به لحاظ درخواست‌های زیاد مردمی در حوزه مسکن و شهرسازی از مديرکل محترم راه و شهرسازی دعوت شد همزمان در سامانه حضور پیدا کند تا ضمن بررسی موارد درخواستی برای رفع مشکل اقدام لازم انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: مدیران نباید در این شرایط ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه می بایست با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

گفتنی است که‌ در این ارتباط مردمی که با استقبال بالای مردم مواجه شد استاندار ایلام موفق شد ظرف ۲ ساعت و نیم با بیش از ۴۰  نفر از شهروندان ارتباط برقرار کند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است