استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای تامین مسکن استان:

۲۰۰۰ میلیارد تومان دستاورد سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به ایلام/ ایجاد تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی ره آورد سفر معاونین رئیس جمهور و بنیاد مستضعفان به استان

۲۰۰۰ میلیارد تومان دستاورد سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به ایلام/ ایجاد تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی ره آورد سفر معاونین رئیس جمهور و بنیاد مستضعفان به استان

 با تشکیل قرارگاه ساخت مسکن در استان انقلابی در ساخت و ساز مسکن محرومین ایجاد می شود ...
استاندار ایلام در جلسه شورای تامین مسکن استان:
⭕️ ۲۰۰۰ میلیارد تومان دستاورد سفر رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور به ایلام/ ایجاد تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی ره آورد سفر معاونین رئیس جمهور و بنیاد مستضعفان به استان

💢 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر روز شنبه ۵ مهرماه در نشست شورای تامین مسکن استان با اشاره به سفر دکتر نوبخت و هیئت همراه به استان گفت: این سفر بیشتر از سفر هیئت دولت برای استان خیر و برکت داشت.

وی در ادامه گفت: در این سفر بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح و پروژه های استان اختصاص یافت.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه به بخش اول مصوبات و تفاهم‌نامه های این سفر اشاره کرد و گفت: جهت تحقق شعار سال جهش تولید بالای ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح ها و پروژه های اقتصادی در استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بخش دوم در ارتباط با اتمام طرح های اولویت دار به میزان ۲۳ پروژه با اعتبار بالای یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان است. 

نماینده عالی دولت در استان از انقلاب ساخت مسکن در استان خبر داد و گفت: ره آورد سفر معاونین رئیس جمهور به استان منجر به تفاهم نامه ساخت ۴۴۶۰ واحد مسکونی در استان شد.

وی ادامه داد: در سفر اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ایلام تفاهم‌نامه ساخت ۱۱۶۰ واحد مسکونی ايثارگران امضا شد، در سفر دکتر نوبخت تفاهم نامه ۲۳۰۰ واحد مسکونی محرومین در استان ایجاد گردید که از این میزان ۲۰۰۰ واحد در مناطق و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۳۰۰ واحد هم برای ۴ شهر بالای ۲۵ هزار نفر استان ساخته خواهد شد. 

وی افزود: در سفر معاونین بنیاد مستضعفان کشور به استان نیز تفاهم نامه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی بسته شد.

استاندار ایلام در ادامه با بیان این مهم که در سفر مسئولان ارشد کشوری به استان بیشتر منافع عمومی استان مد نظر باشد، گفت: برای هر سفر معمولا ده ها جلسه کارشناسي برگزار می شود و برای هر لحظه حضور مسئولان ارشد کشور در استان برنامه ریزی می گردد، بنابراین لازم است در این زمینه توجه داشته باشیم تا در فرصت بوجود انده تمامی برنامه ها اجرایی شود.

وی در ادامه از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به استان ابراز رضایت کرد و گفت: این سفر برای استان دستاوردهای ممتازی داشت و به عبارتی پرخیر و برکت بود.

وی با تاکید بر این مهم که لازم است دستگاه های متولی پیگیر مصوبات و توافقات بعمل آمده باشند، اضافه کرد: برای آوردن مسئولان ارشد کشوری به استان ماه ها رایزنی های صورت گرفته است و می طلبد دستگاه های ذی ربط تا حصول به نتیجه از حرکت باز نایستند و به جد پیگیر توافقنامه های ایجاد شده باشند.

گفتنی است در این نشست به دستور استاندار ایلام در کنار قرارگاه سازندگی محروميت زدایی استان قرارگاه ساخت مسکن محرومین نیز تشکیل شود و بصورت هفتگی فرایند ساخت و ساز ۴۴۶۰ واحد مسکونی را ظرف یکسال پایانی دولت گزارش کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است